Facebook dating

Started by Zervs, January 05, 2012, 18:44:35 PM

Previous topic - Next topic

Zervs

Etter at jeg var på siden til 0330 på facebook,kom gruppa "Kjæreste søkes" opp i søkefeltet og dette må jeg selvfølgelig undersøke. Det går ut på at jenter og gutter skal legge ut en annonse med det de søker etter,en ren datingside som de velger å kalle det.

Nå skal ikke jeg snakke nedlatende om folk,men der var det mye underholdene lesing.
Sitater fra menn godt opp i 30 årene som skriver; Kan noen jenter legge til meg som venn? Ensom i natten,vil en jente gå ut med meg? kun norske!"  100 prosent singel,men du er velkommen til å endre det (hjerte,hjerte,hjerte) "Jo lengre jeg venter, jo lengre forstår jeg at kjærligheten er verdt å vente på"
Uttalelsene skriker Vær så snill å lik meg,unnskyld at jeg er til,hehe:P o.s.v...

Greit nok at endel av oss har en fortid med for mange smileys på meldinger,dårlig passform på klær og svært D&G belte rundt livet,men noe lignende som dette har jeg aldri sett. Litt synd egentlig,mange av dem er sikkert kjempehyggelige mennesker.
Her kunne Sondre,Lars og Anders fått mange potensielle bootcampdeltagere:)


ChristianL

Sånn er det også på Skybyen og enkelte profiler på Sukker. Det er virkelig ille hva enkelte klarer å lire ut av seg. Og det er jo ikke rart at det ikke funker, så de blir enda mer desperate og lirer av seg enda værre tekster.

Tekster som virkelig skriiiker "jeg er aleine og ensom, og jeg har ingen jenter i livet mitt som liker meg, så væær så snill å lik meg jenter så blir livet mitt mye bedre."

Selv uten GV teori så må det vel være mulig å skjønne at det er håpløst å skrive??

Zervs

Det var det som overrasket meg også,de tar selvmord på alt av selvrespekt ved å skrive slik. Ingen vil ha meg, jeg er ikke bra nok for noen, jeg er nok altfor kresen.