Han slutter og ta kontakt

Started by Miss Føniks, January 08, 2012, 19:50:47 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Sitter her forvirret, lei meg og sinna på en og samme tid.
Han jeg har Datet siden midten va november.
Har virket flott og fint hele veien(laget dabetter her).

Når han kom hjem fra turen sin Onsdag sist uke, så sov han hos meg 3 netter på rad.
Vi var ute og spiste og koste oss sammen. Han sa at han hadde savnet meg veldig.
Nyttårsaften sendte jeg denne til han " Vis en kjekkas som deg hadde hatt snurrebart, tror jeg at jeg hadde blitt forelska altså;)" hvor han svare " Da skulle jeg snurret den rundt hele deg!"
Ble en lang natt på næsj,så ærlig som jeg blir da sendte jeg den første glad i deg meldingen.
Ikke noe svar,men han pleier ikke altid svare. Mandag ringte han meg for å spøre om vi skulle lage middag sammen, men jeg hadde hatt besøk av mine foreldre og være ute og spist med de. Og var derfor stapp mett.

Etter det har jeg ikke hørt et pip....han svarer meg ikke på meldinger.
I går litt før kl 15 sendte jeg "Hei , lever du?? Skjer i kveld, finne på noe? Klem". Ikke noe svar.....
Har heller ikke vært massete og tatt for mye kontakt,det har jeg aldrig gjort. Totalt ulikt han,som none ganger kan finne på og ringe meg flere ganger om dagen.

Tenker, vis det var den glad i deg meldingen som skremte han.
Hvorfor ringte han da og ville at vi skulle lage middag sammen? Samtidig viste han jo på den andre meldingen at han vill jeg skal ha følelser?
Er så utrolig merkelig og gå fra det til og plutselig ikke ville svare meg???

Det jeg tenker nå
1) Han har feiga ut,og er for feig til og si det.
2) Han er plutselig blitt usikker?
3) Puler på en annen dame?
3) Daua??? :P

Jeg kommer ikke til og ta mer kontakt nå, Ice Queen! Er ikke akseptabel oppførsel av han og plutselig ikke ville svare meg. Samtidig greit og ikke masse vis det er usikker han er,da skal han få sjangsen til og savne meg.Og jeg orker/gidder ikke anstrenge meg vis han faktisk ikke er interessert.
Og jeg skal søren meg ikke vise meg svak vis han plutselig ringer!
Si noe sånt som "Jøss så koselig at du ringer, har du tid til det da?" med et lass sarkasme og ironi i stemmen.

Men vi har jo hele tiden vist at begge vil ha et særiøst forhold, for det har vi diskutert veldig...

Føler meg så tom innvendig akkurat nå :(
Var like før jeg knakk sammen på byen i går.
Trodde virkelig jeg hadde flaks denne gangen....


The Phoenix always rises from the asses

ChristianL

Vanskelig å si hvorfor han plutselig har mista interessen, men oddsa er for at det er nr 3. Eller at han ikke har vært så sikker likevel, men bare "spilt spillet" og sett hvordan det har gått.

Men leit å høre :(

piken

Huff, så kjip lesning dette var Miss Føniks!

Slik det virker for meg så har han av en eller annen grunn blitt usikker og utsatt/glemt å svare deg. Jeg synes du skal gi han noen dager til med pusterom og mulighet for å svare før du evt sender en siste meld hvor du forteller han akkurat hvordan det føles for deg å bli ignorert på denne måten. Jeg skjønner at du har lyst til å være arrogant hvis han plutselig ringer deg i kveld og later som ingenting, men hvis det er slik at han allerede er litt redd så kan dette føre til at han tar enda mer avstand. Men det er veldig viktig at du får han til å skjønne at denne måten å oppføre seg på ikke er akseptabel.

Jeagle

med tanke på dato, kan det faktisk være så enkelt som at han ikke har betalt tlf regning. de skrur som regel av tlf noen av de 2 første dagen, søndag den 1 var jo helg så den 2-3 er naturlige dager og da sperre abonemanget.

jeg må si meg enig med kastanje på at jeg ville ikke svart malt denne, mye som kan spille inn. men ikke send han flere sms.
å være eller ikke være

Casual

Uansett hvor vondt det gjør så er det ikke han sin "feil" at du føler de følelsene. Så å spille et spill og være arrogant osv. blir bare umodent og viser egentlig bare din indre usikkerhet. Du har selv ansvar for dine egne tanker og følelser og må ta det ansvaret. Det er veldig lett å knytte seg til andre mennesker og gi de skylden for din egen medlidenhet. Opptre deg selvsikker og voksen. Det du eeeegentlig lurer på er om han har det bra og lever, eller? FORDI du har ikke hørt fra han. Og du synes det er rart siden dere har en god kommunikasjon. Virker hvertfall sånn ettersom dere har snakket om forhold på den måten.

Han "skylder" deg ingenting om ikke annet dere har snakket om å ha respekt for hverandre og si ifra hvor dere er sånn at dere vet hvor hverandre er (for dere er jo glad i hverandre) Hvis han plutselig har blitt ego trip uten å ta hensyn til dine følelser så hadde det vært modent av han å gi en forklaring fordi det er faktisk noen i andre enden som bryr seg og engasjerer seg i han.

TT82

Hørtes vondt ut  :(

Quoteden første glad i deg meldingen

Kan være litt skummelt å komme nærmere hverandre.

Kanskje det holder å gi hann litt plass til å tenke på om han vil ta ting i en mer seriøs retning.

Som flere har nevnt så er det ikke sikkert det er lurt å mase.

Lykke til
Ingen vits å sikte mot nærmeste lyktestolpe, en stjerneklar aften.

Anugita


Potet

Hvis han bryr seg, så kontakter han deg før eller siden. Mange gutter er redde for å binde seg, meg inkludert, og han har kanskje trengt litt tid til for seg selv for å tenke over situasjonen? Er det forhold han ønsker? Kanskje han har blitt glad i deg, og derfor vegrer seg veldig for å si at han ikke vil noe mer? Kanskje noen nær han har dødd og han har lukket seg inne i deg siste? Kanskje han er et stort rasshøl? Vent med å høre hva han har å si før du dømmer han, men han skal ha en god grunn for å ditche deg sånn. Føler med deg!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

UDA

Har opplevd noe lignende før, og det var fordi dama var hos bestemoren sin, glemt laderen til mobilen og ikke hatt tilgang til Internett.

Lenge siden du sist hørte fra han?
No brain, no pain - no pain, no gain

Miss Føniks

Tussen takk for mange bra svar, setter utrolig pris på det!
Akkurat nå vet jeg ikke helt hva mer jeg skal si....mistet konsentrasjoen helt nå.
Er så utrolig lei meg,holder på og begynne og grine her. Og for meg skal det mye til....
Har opplevd så mange drittsekker, men han her har vært så totalt annerledes at det kom som et uventet sjokk. Følt at jeg har vist hvor jeg hadde han.
Kan jo ikke gjøre annet en og vente og se foreløbig.
Føler meg så maktesløs...

Tenker, kommer han noen gang til og kontakte meg igjen nå?
Ikke få vite noe er jo vondt det også....

Quote from: UDA on January 09, 2012, 12:31:25 PM
Har opplevd noe lignende før, og det var fordi dama var hos bestemoren sin, glemt laderen til mobilen og ikke hatt tilgang til Internett.

Lenge siden du sist hørte fra han?
Mandag for nå nøyaktig 1 uke siden. Noe som er totalt ulikt han...har ikke pleid og gå mer en max 3 dager. Som regel har han ringt meg nesten hver dag tidligere...

Mobilen han er det ikke noe galt med, så han skrive  status i dag på facebook " add meg på Warfude".
Jeg vet at han skulle begynne og flytte fra moren sin og til ny leilighet sist uke,men det er inegn unnskyldning for og ikke ta noe kontakt eller svare meg? Han solgte leiligheten sin i sommer for og begynne og studere igjen.

Fy å jeg angrer på den glad i deg smsn vis det er derfor han er sånn nå!
The Phoenix always rises from the asses

UDA

#10
Hvis han reagerte sånn over en "glad i deg" sms så hadde alt dette skjedd uansett.

Sånn jeg ser det har du valget om å begynne og gjøre noe helt annet, eller fortsette å håpe (syns ikke du burde gi opp - vent noen dager, og prøv å ring han hvis han ikke ringer deg).
No brain, no pain - no pain, no gain

Miss Føniks

Quote from: UDA on January 09, 2012, 16:47:37 PM
Hvis han reagerte sånn over en "glad i deg" sms så hadde alt dette skjedd uansett.

Sånn jeg ser det har du valget om å begynne og gjøre noe helt annet, eller fortsette å håpe (syns ikke du burde gi opp - vent noen dager, og prøv å ring han hvis han ikke ringer deg).

Joda, det er jo helt sant. Bedre nå en senere i så fall.

Akkurat nå prøvr jeg og ikke håpe så mye,og se hva som skjer.
Endelig fått kommet i gang med trening,har vært å svømmt en time.
Det hjelper veldig på humør og tankeflommen.
Så det blir nok en runde i morgen også.

Ja,muligens. Men jeg anner ikke hva jeg skal si vis jeg selv prøver å ringe om en stund.
Er i utgangspunkte ikke så glad i og ringe,men me han har jeg måtte blit mer vant til det.
Han ringer fremfor og sende sms.
The Phoenix always rises from the asses

Eh

Vent noen dager til, hvis han ikke har kontakt ringer du han, litt small talk. (Hører hvordan det går, om han har vært ute på noe spennende i det siste osv).
Så foreslår du å møtes.

Hvis han ikke tar telefonen kan du sende han en melding type "hei, hvordan går det? :)".

Svarer han ikke DA, da tror jeg du må begynne å se deg rundt etter nye.

Miss Føniks

Quote from: Eh on January 09, 2012, 19:49:42 PM
Vent noen dager til, hvis han ikke har kontakt ringer du han, litt small talk. (Hører hvordan det går, om han har vært ute på noe spennende i det siste osv).
Så foreslår du å møtes.

Hvis han ikke tar telefonen kan du sende han en melding type "hei, hvordan går det? :)".

Svarer han ikke DA, da tror jeg du må begynne å se deg rundt etter nye.

Ok, ja vi får se :)

Tror nok det blir en pause fra den slaks for min del da i så fall. En smule lei
The Phoenix always rises from the asses

VB

#14
Vil selv si at hvis han ikke svarer paa lang tid uten en god unnskyldning (eller hvis det gjentar seg ofte hver gang med en god unnskyldning) saa er det like greit aa gi opp hele karen. Det burde vaere ikke akseptabel oppforsel for en person man vil tilbringe en lengre tid av livet med, hvis han gjor slikt tull saa tidlig i forholdet kan man lure paa hva han kommer til aa gjore om et aar eller to.

Personlig vil jeg si dette er positivt for deg, du hadde det morro med karen en periode (riktig?) og naa fant du ut at han ikke er kjaereste materiale. Er ikke vits aa vaere furt over det, du burde egentlig vaere lykkelig over at du oppdaget dette naa i stede for etter at du har tilbrakt flere aar med karen.

Og naa er du fri til aa finne en annen kar siden du fortjener en mye bedre kar enn det Miss Føniks.