Lumberjack skjorter.

Started by Selveste, November 01, 2011, 19:19:40 PM

Previous topic - Next topic

Potet

Etter gårsdagens eksamensfest stod jeg med en annen og telte antall gutter som hadde på seg rutete skjorte. Da vi stod på dansegulvet var det på det meste 5 gutter innenfor en radius på en drøy meter som hadde rutete skjorte. Så ja, nå skiller man seg faktisk ut ved at man ikke har på seg rutete skjorte. Jeansskjorte er også veldig mye brukt, særlig blant hipstere. Har du en rutete skjorte med god passform som er oppbrettet og matcher antrekket bra, så skiller du deg nok litt ut likevel.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Tingles

Gjorde det samme som potet på gårsdagens eskapader med en liten del av gjengen fra Bergen.. 12 stk i umiddelbar nærhet inkludert vår kjære "Stemning" :D
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stemning

#17
Quote from: Tingles on December 21, 2011, 22:43:47 PM
Gjorde det samme som potet på gårsdagens eskapader med en liten del av gjengen fra Bergen.. 12 stk i umiddelbar nærhet inkludert vår kjære "Stemning" :D
Og jeg var freshest på stedet som vanlig  8) 8) (80 % tull ;) )

Tingles

Helt uten tvil (av de med lumberjack skjorter) ;)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

smurf

har hatt ein feeling på at både rutete og olasskjorter er ut, eller iallefall for populært. har sjøl gått øve te einsfarga skjorter siste månene, synst det ser fett ut, og få andre som bruker det, sjøl om det begynner å bli meir og meir vanlig

Stemning

Jeg har null behov selv for å være i frontlinjen i klesveien, er ikke negativt at noe er populært. :)

SpantaX

Quote from: kastanje on January 16, 2012, 11:06:33 AM
http://plaidforever.com/post/15566227088/plaid-rap-to-kick-off-our-plaid-forever-show-we

Hihi.

Edit: eh, litt usikker på om det er hos meg det er noe galt, men det skal i hvert fall være rappen og ikke episoden. Crap.

Hahah!! Genialt
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.