Noen av jentene her som har benyttet seg av Sukker eller andre datingsider?

Started by Jungeldyret, January 24, 2012, 23:19:48 PM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Som i tittel.

Hvor mange melding får dere daglig og hva setter dere pris på i første melding.
- Hva er mer positivt og skrive til akkruatt deg (bergunnelse er + i boka)


Solskinn

Jeg har vært på sukker i halvannet år, til og fra.
Daglig får jeg ingen post. Mottar vel post ca en gang i måneden. På en uke har jeg ca 5 besøkende. Jeg er nok en av de som ikke blir nedrent.
Akkurat nå har jeg kun bilder og ingen tekst, fordi jeg ikke er så aktiv, har en pause. Er innom å leser på forumet og bare titter. Så responsen er enda verre  :P

Men da jeg hadde tekst, hadde jeg en liten quiz. I siste avsnitt hvor jeg beskriver litt om meg, hadde jeg skrevet at han jeg søker må elske pannacotta, fordi jeg lager verdens beste.
Av post jeg satte veldig stor pris på var både quizen og pannacottaen nevnt som åpning.
Og av dette ble åpningen veldig lett og ledig. For min del syns jeg det er greit med en lett og ledig tone som åpning. Man blir kjent etterhvert, ta det som det kommer. Men vis likevel at man har lest profilteksten. Man tar jo kontakt fordi man liker det man ser og leser..

Ellers har jeg også satt pris på at man har gått utifra profilteksten min. Tatt tak i ett eller annet der.

veroni2011

Interessant. Jeg trodde ALLE jenter fikk langt flere brev i snitt enn det som nevnes her. Dette er jo gode nyheter.
Har også lurt på hvor lenge man bør sende brev før man tar det videre. Enten direkte til å møtes for en kaffe eller om man tar det stegvis. Altså via msn/face/sms/tlf etc.

Sikkert ikke noe fasit, men interessant det som du nevner ananas om at du ønsket at gutten tok det steget tidligere. Har også tenkt på at man fort kan gå seg bort ved å dra det for lenge på sukker med ei jente. At det blir kjedelig og ting dør ut.

Hva tenker dere forresten om svartiden? Er det "needy", slitsomt etc om folk svarer nesten med en gang? Er det en bra ting at dere kanskje ikke får svar på et par dager?

Jungeldyret

QuoteHva tenker dere forresten om svartiden? Er det "needy", slitsomt etc om folk svarer nesten med en gang?
Svar instant betyr jo bare at personen sitter mye foran datan, jeg synes det blir litt turn-off. Halvparten av leke er jo om personen svarer eller ikke.
Liker vente ca 1 dag, men personlig gir jeg f... om jeg svarer med engang kommer ann på samtalen.
Quote
Er det en bra ting at dere kanskje ikke får svar på et par dager?

Et par dager blir irriterende for meg, jeg mister lysten. Men igjen kommer ann på spørsmålet og hvordan ting tidligere har vært.
-første melding svar etter 1 time.
- andre melding svar etter 2 dager
- tredje melding etter 1 dag

Dette funker for meg, viser bare at hun har et liv ved siden av.

Om du vil sende mye meldinger er det bare ta det til msn/fb?

veroni2011

Takker. Frem til nå har jeg bare svart når jeg er pålogget. Om meldingen kom for 10min eller 1 dag siden spiller ikke noen rolle. Har flere ganger vurdert å vente med å svare dersom jeg ser meldingen nettopp har kommet, men har gitt litt f.. så langt i det. Bedre å få svar enn at jeg glemmer det bort :)

Enig i at man antagelig kan ta det til msn/face relativt raskt dersom det er interesse der (altså at "nettkjemien" er der tidlig og det ligger ann til mye meldinger..)

lamasen

Quote from: veroni2011 on February 09, 2012, 10:01:12 AM
Sikkert ikke noe fasit, men interessant det som du nevner ananas om at du ønsket at gutten tok det steget tidligere. Har også tenkt på at man fort kan gå seg bort ved å dra det for lenge på sukker med ei jente. At det blir kjedelig og ting dør ut.

Hva tenker dere forresten om svartiden? Er det "needy", slitsomt etc om folk svarer nesten med en gang? Er det en bra ting at dere kanskje ikke får svar på et par dager?
Tidligere skrev jeg lenge og var innom face og alt mulig ræl. Nå foreslår et møte etter 4-5 meldinger, har aldri fått nei når vi har kommet så langt.

Ser ikke greia med nerdestempel pga tidlig svar. Med smartphones er jo både mail og sånne ting akkurat som SMS å regne.

veroni2011

Nettopp. Jeg har sukker-app så jeg slipper å røre frem laptoppen hver gang jeg skal sjekke og da er det jo tilgjengelig sånn sett hele tiden.

veroni2011

Hissig du, ananas :) Men dette er nyttige tilbakemeldinger. Siden du er jente og sånn. :)

Jeg er pålogget msn hver dag pga jobb. Har masse jobbkontakter på msn, ocs, lync etc. Er ute etter å finne ut hvordan denne nettdynamikken fungerer og hvordan det bør gjøres mest mulig optimalt. Hvis msn/face er dårlig stil så dropper jeg det.

ps: har akkurat satt opp det første møte med ei sukkerberte. Tipper det var 10-15 ish meldinger, ingen msn og ingen face. Så her følger vi fasit ;)

veroni2011

Takker:)
Det jeg har tenkt mest på er hvor mye rapport man egentlig må bygge før man kan/bør spille skal vi møtes irl kortet. Er jo bare en snau uke inn i dette nettdatinggreiene, men tror nok du har rett i at man kan (og kanskje bør) gå veldig tidlig for møte for at det ikke skal koke bort i kålen. At jenta ser på profilen din OG svarer på 2-3 meldinger uten å bli kald er egentlig nok. :)

lamasen


pigglet

Får mange besøkende men lite melinger og oppmerksomhet sånn sett. Synes jeg ser ganske søt ut på bilder og har en greit tekst men. Lite respons :/
Pigglet <3

gismo2

Quote from: Ananas on February 09, 2012, 16:29:43 PM
Å adde en jente på Facebook etter å ha sendt 10-20 meldinger med henne er som å tro at man kan kommer seg til Bergen ved å løpe 480km på en tredemølle; du blir sliten, ja, men du kommer deg ikke til Bergen.

(Jeg liker Bergen.)
He he, det var kongesvar  ;D

Når 2 personer får kontakt på en dateside har de gjerne en 'score' å forholde seg til, og sannsynligvis bilde. Er det da gjensidig interesse er det vel bare å avtale et møte, trenger ikke mange meldinger for å avklare det, mener nå jeg da.  8)

veroni2011

Akkurat det varierer veldig fra jente til jente. Noen synes det er greit å møtes raskt, andre trenger å sende en god del meldinger for å bli litt trygge og kanskje gå via sms/snakke på mobil.

QueenB

Da jeg var på sukker, fikk jeg mellom 5-10 mld hver dag, varierte fra dag til dag + noen hjerter/flørter.

Mtp åpningsmelding: noe som refererer til profilteksten er positivt. Ellers likte jeg når de stilte et uvanlig spm eller ga meg en liten quiz. Da svarte jeg selv om jeg ikke var interessert i gutten. En gang skrev en fyr: "Det står mye interessant på tekst-tv side 365", fordi jeg hadde skrevet noe om at jeg liker å lære nye ting. Gikk på 3 dates med han.

Men selvfølgelig, det hele kommer an på profilen hans.

Ellers foretrakk jeg at han initierte et møte innen 10 mld frem og tilbake. Likte heller ikke når de ba om MSN og FB- følte at det var litt fjortis, og at de bare ville snoke litt, samtidig som de holdt meg varm. Vær en mann og be meg ut!  :-*


I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

kalle45

Quote from: Ananas on May 16, 2012, 20:58:30 PM
So far fått 17 meldinger siden mandag. :)
Har du fått 17(!) meldinger siden mandag uten et bilde engang?