Noen av jentene her som har benyttet seg av Sukker eller andre datingsider?

Started by Jungeldyret, January 24, 2012, 23:19:48 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jungeldyret

Samme hva man gjør, 3 av 1000 jenter på sukker ser ok ut. 1 av 10.000 kan se ut som drømmedamen.
Kanskje litt drøye tall ,men jeg sliter med å finne jenter som er bra nok :/

Potet

Quote from: Jungeldyret on May 29, 2012, 18:18:32 PM
Samme hva man gjør, 3 av 1000 jenter på sukker ser ok ut. 1 av 10.000 kan se ut som drømmedamen.
Kanskje litt drøye tall ,men jeg sliter med å finne jenter som er bra nok :/
Enig i deg at kvaliteten på jentene stort sett virker dårlig. Uansett hvor bra profilteksten din er bryr jeg meg ikke hvis jeg ikke finner deg tiltrekkende på bildene. Sad, bud true.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Chuck Baz

Tror det handler om aldersgruppen du er, personlig er jeg under tyve og finner flest jenter som vil ha noen som er tyve eller så er det for det meste fjortizzjenter. Men når jeg ser opp mot jentene på 22-25 år så er det helt klart mye digg der, regner med at jo eldre du blir jo mer desperate og mindre pene er kvinnene der, men det er bare en forutinntatthet.

Jungeldyret

QuoteTror det handler om aldersgruppen du er, personlig er jeg under tyve og finner flest jenter som vil ha noen som er tyve eller så er det for det meste fjortizzjenter. Men når jeg ser opp mot jentene på 22-25 år så er det helt klart mye digg der, regner med at jo eldre du blir jo mer desperate og mindre pene er kvinnene der, men det er bare en forutinntatthet.

Har du møtt noen så du kan backeup påstanden om fjortisjenter?
Quote
regner med at jo eldre du blir jo mer desperate og mindre pene er kvinnene der, men det er bare en forutinntatthet

Hva mener du egentlig her? Jo eldre man blir jo mer desperat og derfor er jentene dårligere der?
Burde ikke jentene bli penere om man blir desperat?


Stemning

Quote from: Jungeldyret on May 30, 2012, 20:48:27 PM

Quote
regner med at jo eldre du blir jo mer desperate og mindre pene er kvinnene der, men det er bare en forutinntatthet

Hva mener du egentlig her? Jo eldre man blir jo mer desperat og derfor er jentene dårligere der?
Burde ikke jentene bli penere om man blir desperat?

Han skrev ikke at en selv blir mer desperat, men at de eldre jentene kanskje er mer desperat og mindre pene. (Sikkert fordi de har blitt så "gammel" uten å finne noen.)

Chuck Baz

Quote from: Jungeldyret on May 30, 2012, 20:48:27 PM
QuoteTror det handler om aldersgruppen du er, personlig er jeg under tyve og finner flest jenter som vil ha noen som er tyve eller så er det for det meste fjortizzjenter. Men når jeg ser opp mot jentene på 22-25 år så er det helt klart mye digg der, regner med at jo eldre du blir jo mer desperate og mindre pene er kvinnene der, men det er bare en forutinntatthet.

Har du møtt noen så du kan backeup påstanden om fjortisjenter?
Quote
regner med at jo eldre du blir jo mer desperate og mindre pene er kvinnene der, men det er bare en forutinntatthet

Hva mener du egentlig her? Jo eldre man blir jo mer desperat og derfor er jentene dårligere der?
Burde ikke jentene bli penere om man blir desperat?
Nå snakker jeg først og fremst om jentene jeg får melding av da, de er ofte i fjorten-femten-årsalderen og bor langt unna, de som bor i nærheten og er hakket eldre virker også veldig barnslig, også snakket med mye flotte damer derfra og hatt to FF's som jeg traff over Sukker. Det siste var mer ment som en spøk, klassiske scenarioet er en kvinne som begynner å nærme seg alderen hun ikke lenger kan få barn og er på desperat utkikk etter en mann.

Poenget med innlegget mitt var uansett dette: kvaliteten på jenter(etter mitt syn) er høyest rundt midten av tyve-årene og lavest jo høyere opp eller lenger ned i alder du kommer, det finnes helt klart unntak, men det er slik jeg oppfatter nivået.

Beklager at førsteinnlegger var ekstremt krunglete, ser det nå som jeg leser det igjen.

Jungeldyret

Da er jeg mer med på i tonene:) Er ganske enig i hva du mener her.

tore

Jeg tror nok de som bor i nærheten av Oslo har større sjanse for å få flere meldinger.

Til og med jeg som bor flere titalls mil unna Oslo har fått meldinger fra Oslodamer :o Hun må være forbanna heit hvis jeg skal gidde å bruke tid på ei som bor så langt unna.

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.


Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

et sted MELLOM 16 og 25, altså 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 24 og 25. Du er i deres målgruppe. Go for it!

Når det er sagt skal jeg si meg enig i at det vil være i det yngste laget for en på 25 å være sammen med ei på 16. Selv om HUN er åpen for å ha en eldre type er det langt i fra sikkert at han vil ha ei så ung.

Stanley

Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

kalle45

Okei, kjapt lite frågan, har pratet med ei jente på sukker en stund nå og føler hun virker interessert. Men har sendt noen meldinger fram og tilbake som får meg til å lure litt.

Trekker bare ut det viktigste:
Jeg: Ligger dere der og ser på alle de kjekke gutene som går forbi da;)?
Hun:Hehe, er nok ikke så mange kjekke gutter som går forbi. Ellers har jeg jo et godt øye for en i gjengen, så ser jo på han i blant!
Jeg: Er du så heldig at du har en med med brune øyne og er høy og mørk i vennegjengen? Da må du ta godt vare på han! ;) ( Det var slik hun beskrev drømmepartneren sin)
Hun:JAA, i allefall helt nydelige brune øyne! Jeg skal nok ta godt vare på han, men om det er gjensidig er en annen sak! Har du noen i kikkerten da?

Merka jeg begynte å lure litt når hun begynte å prata på han i vennegjengen hun hadde et godt øye til. Sier hun dette bare for å se hvordan jeg reagerer, og jeg gjør best i å fortsette å være coool;)? hun hadde vel ikke vært på sukker hvis hun ikke ville møte noen?