Dogtags

Started by Vincent, February 09, 2012, 22:23:44 PM

Previous topic - Next topic

Vincent



Dogtags - kult eller kleint ??



"As you think, you shall become"

Claw

#1
Å gå med dogtag som man selv har kjøpt er rimelig kleint synes jeg. Overlat det til de som får de utlevert for en grunn.

Mtp. sikkerhet er det ingen særlig fordel heller, blodtype sjekker de med blodprøve uansett på sykehus hvis du trenger blod, de stoler ikke på dogtagen da (i fredstid).

Eh

Jepp, med mindre man er rambo på kostymeparty er dette no-go i mi bok.

Zervs

Med mindre du er i førstegangstjeneste,så nei. Dogtags var populært for endel år siden,noe som førte til at alle brukte det.

Nå er det bare kleint,synes jeg.

Potet

Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

depeche1


Jungeldyret


--WTF?--

Hvis du faktisk var med i vietnamkrigen er det kult. Ellers ikke.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Miss Føniks

syns ikke det er no særlig :P
The Phoenix always rises from the asses

redhead2

Ehh...alle sammen. om man klarer å skape en stil hvor dogtags passer inn så er det jo kult!! og kler man den stilen så hvorfor i alle dager skal det da være harry og alt det dere sier???

Selv har jeg og dama mi skapt den stilen jeg selv har, oog den inkluderer en dogtag. Dama er utdannet motekonsulent, personlig shopper og driver med klesdesign. i tillegg studerer hun design og har veldig god greie på sånt.

så jeg ville vært forsiktig med å avfeie dogtagen om dere ikke har peil på hvilke stiler den passer med :)

veroni2011

Hvilken stil passer den med? Om du er på perm fra Irak og går i militærbukser, boots og singlet så ja..

deepArne

Quote from: redhead on March 27, 2012, 10:59:08 AM
Ehh...alle sammen. om man klarer å skape en stil hvor dogtags passer inn så er det jo kult!! og kler man den stilen så hvorfor i alle dager skal det da være harry og alt det dere sier???

Selv har jeg og dama mi skapt den stilen jeg selv har, oog den inkluderer en dogtag. Dama er utdannet motekonsulent, personlig shopper og driver med klesdesign. i tillegg studerer hun design og har veldig god greie på sånt.

så jeg ville vært forsiktig med å avfeie dogtagen om dere ikke har peil på hvilke stiler den passer med :)
Eg vil anbefale deg å lese dette blogginnlegget på 0330 og å tenke over om motedesignstudiet legg vekt på stil som kreativ uttrykksform eller som verktøy for å dra damer. Kan godt hende gjenkjenningsmerke passar med nokon stilar, men er dette ein stil som maksimererer nedslagsfeltet?

Claw

Motekonsulenter kan også ta feil.

Dogtags har ikke noe på sivilister å gjøre. Punktum.

redhead2

hehe, er overrasket over hvor lite åpne folk er på dette forumet. trodde sjekking, selvutvikling etc handlet om å være open-minded jeg??
mulig jeg har tatt feil...men anyways for å forklare litt hvordan hun jobber:

for det første gir hun meg nok ikke en stil for å skille meg ut og se teit ut. det er for Å SE BEDRE UT og fremheve mine positive trekk, noe jeg VEIT vil være fordelaktig mtp på å plukke opp jenter. Vi snakker om hvilke farger på klærne som får huden min til å se bedre ut og få mer glød, hvilke snitt man har på skjorter som fremhever v-formen og skjuler evt mindre bra sider med overkroppen. hvilke form på buksene som får beina til å se best mulig ut. helt til det nivået at formen på halssmykket matcher formen på ansiktet.

Det jeg prøver å få frem her er vel egentlig at alt funker så lenge du gjør det kult og det passer deg og din stil. man MÅ ikke følge den typiske GV-normen for å skille seg ut på en positiv måte. Få opp øya folkens!! gutten som startet tråden vil satt mere pris på eksempler på stiler hvor dogtagen faktisk var brukt, en totalt avfeielse med en gang :)

Claw

Hjelper ikke om dogtagen passer ansiktsformen din aldri så mye, hvis folk assosierer deg med en try-hard.

Men om du liker å gå med dogtags har du lov til det :)