Dogtags

Started by Vincent, February 09, 2012, 22:23:44 PM

Previous topic - Next topic

Claw

<3

Men jeg ble også litt nysjerrig. Har dere aldri vært sammen alle fem ute?  :o

Carebear

Vi har vært på 2-3 elleville vorspiel sammen, men jeg tror faktisk aldri vi har vært på samme utested hele gjengen. Vi er jo som du sikkert har fått med deg veldig forskjellige, og liker derav forskjellige jenter, forskjellige utesteder, forskjellig mat, forskjellige paraplydrinker, bor i forskjellige deler av byen, har forskjellige hverdager og så videre og så videre.

Men vi er jo veldig glad i hverandre og trives veldig godt sammen til tross for at vi ikke liker de samme paraplydrinkene!
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Stemning

Quote from: Andy GV on June 01, 2012, 01:19:59 AM
Vi har vært på 2-3 elleville vorspiel sammen, men jeg tror faktisk aldri vi har vært på samme utested hele gjengen. Vi er jo som du sikkert har fått med deg veldig forskjellige, og liker derav forskjellige jenter, forskjellige utesteder, forskjellig mat, forskjellige paraplydrinker, bor i forskjellige deler av byen, har forskjellige hverdager og så videre og så videre.

Men vi er jo veldig glad i hverandre og trives veldig godt sammen til tross for at vi ikke liker de samme paraplydrinkene!

Hvem er hardest på paraplydrinkene da? ;)

Claw

Må ikke være så gammeldags Ananas ;)

Andreas GV

#34
SYYYKT fet tråd. Lo så jeg grein av gif'en til Claw.

Jeg har en innrømmelse å komme med: Jeg har gått rundt på byen med dogtags!

Klarte jeg å sjekke jenter likevel? Ja.

GV-stilen eksisterer egentlig ikke. Det vi lærer bort er basic fokus på "passform, passform, passform", "Keep it simple stupid", og at stilen skal være så anvendelig som mulig (komme inn på alle utesteder, passe på alle utesteder, utelukke minst mulig jenter).

Betyr det at alle jenter hater dogtags? Nei. Betyr det at noen jenter faktisk vil være lettere å sjekke opp hvis du har dogtags? Ja.

Men siden dogtags for veldig mange jenter assosieres med de samme gutta som går med hatt, 70-tallskrage, Ed Hardy, eller generelt harrytasser, så er det altså smartere å la være hvis du skal sjekke jenter. Hvis du derimot har en kjæreste som synes det er kult burde du helt klart gå med det.