Jenter hva synes dere om de skoene her?

Started by Jungeldyret, March 03, 2012, 02:49:49 AM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret


Jeagle

enig og uenig med deg. sneekers er kanlgode og gå i så om du skal gjøre noe som krever gode sko gå for et par skikelige Adidas samba eller noe i den duren. men skal du ut på byen så kjøper du et par skikelige sko.
har du små bein som meg så sliter du:( alt under 41 er jo umulig og få tak i i norge
å være eller ikke være

Jungeldyret

QuoteJeg er faktisk ikke en jente, men jeg må helt ærlig si at det ikke er noen sko man burde kjøpe seg
Skal du skrive en sånn settning må du begrunne det eller ytdype hvorfor du mener det.

Quoteenig og uenig med deg. sneekers er kanlgode og gå i så om du skal gjøre noe som krever gode sko gå for et par skikelige Adidas samba eller noe i den duren. men skal du ut på byen så kjøper du et par skikelige sko.
har du små bein som meg så sliter du:( alt under 41 er jo umulig og få tak i i norge

Verdens beste sko! Trenger ikke kjøpe flere par sko nå, har jo flere en x'en min snart. Har over 41 :)


MEN:
Spørsmålet var relatert til hva dere synes om skoene, ikke hva slags tips jeg trengte til sko.
Så flott om dere gidder skrive igjen: Hva er positivt med de? (om det finnes)  Hva er negativt? Og Begrunn :)

piken

Jeg er faktisk jente og jeg synes ikke skoene er så veldig fine. Det er fordi de ser alt for sporty ut, noe som blir forsterket av kontrasten svart/hvitt. Skal du bruke de fordi du går mye i jobben så er de forsåvidt helt greie, men da kunne du igrunn brukt hvilke som helst sko med en god såle.

(Hilsen ei jente som er litt over gjennomsnittet opptatt av hva slags sko gutta har på beina)

Jungeldyret

Takk piken, Liker svaret ditt ;)

Mener du at skoene ville hatt utslag for noe om jeg hadde sjekket deg opp?
La oss si: Du liker utseende, måten jeg er og klestilen. Ville du da reagert på skoene?

piken

Quote from: Jungeldyret on March 03, 2012, 13:37:39 PM
Takk piken, Liker svaret ditt ;)

Mener du at skoene ville hatt utslag for noe om jeg hadde sjekket deg opp?
La oss si: Du liker utseende, måten jeg er og klestilen. Ville du da reagert på skoene?


Det er ikke sikkert det ville vært en dealbreaker når jeg først hadde blitt kjent med deg, men jeg hadde nok mest sannsynlig kommentert at jeg ikke liker skoa dine. Jeg kan godt like at gutter har en avslappet stil, men å gå med joggesko sånn til vanlig blir litt _for_ avslappet for min smak. Hadde du kommet bort til meg på byen og jeg hadde sett at du hadde slike sko så hadde jeg fort tenkt at du var litt teit .. (assosiasjon: ofte folk jeg kategoriserer som teite som går med joggesko)

Femininist

Til "sporty formål" er skoene pene, men til hverdags så er det ikke helt den stilen jeg foretrekker, men alt kommer an på hvordan du kler deg ellers og hva slags stil du foretrekker. Til skjorte og byen er skoene "no go".
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.