Sjekking på treningssenter

Started by piken, March 05, 2012, 21:39:38 PM

Previous topic - Next topic

Femininist

Quote from: kastanje on April 19, 2012, 12:53:50 PM
Men som regel er jeg på treningssenter for å gjennomføre en plan, en plan som bare handler om meg selv.

Synes dette var godt sagt! Jeg vil bruke minst mulig tid på treningssentret, derfor frister det lite å småprate, spesielt med fremmede =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

QueenB

Johnny Depp kan forstyrre meg når og hvor han vil! ;)

Men ok, sosialisering med fremmede på treningssenter er fy-fy. Kanskje jeg skal freshe meg opp en dag, og trene litt sånn halvhjertet, mens jeg venter på å bli sjekket opp av en muskelbunt. Burde jo være lett når ingen av de andre jentene vil snakke med han. Jeg tar de ingen andre vil ha :P
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

UDA

Synes dette blir som ved alt annet her i verden. Hvis du går bort til ulike jenter på en nattklubb finnes det de som kunne blitt med deg hjem med en gang, de som bare vil snakke om alt mulig, de som aldri svarer, "jenter som kommer, og jenter som går", og mener selv at du finner akkurat det samme på treningssentre. Noen er faktisk på treningssentre for å trene, og da skjønner jeg det veldig godt at de blir fort sure hvis de blir forstyrret. Mens andre er der fordi de er meget missfornøyd med sin egen kropp og vil gjøre noe med det, men har egentlig ikke veldig lyst --> da er det aldri dumt at det kommer en kjekk kar bort for å gjøre livene deres litt mer muntre (mens de driver med noe de ikke liker), + en dillion av andre typer jenter.

Av egen erfaring kan man veldig fort se hvilke jenter som er der for å trene, og hvem som godt kunne tenke seg å slå av en prat.     
No brain, no pain - no pain, no gain

VB

Hva med å prøve en litt mer subtil tilnærming?

Gå bort og spør om hun snart er ferdig med maskinen mens hun har en pause, evnt hvis hun har veldig lange pauser spør om du kan ta en kjapp 10x mens hun hviler (noe som gir mulighet til å utveksle et par ord).
Etter det bare pass på å utveksle litt smil og vær generelt høflig, ikke pågående. Hvis sjansen byr seg så prat med henne, men ikke stress henne med det.
Så bare sørg for at dere en gang "tilfeldigvis" forlater treningsstudioet samtidig og da kan du kjøre på. Hvis dere allerede har utvekslet smil et par ganger så vil det falle seg naturlig å prate med henne når dere er på vei ut.

Nå skal det sies at jeg aldri har prøvd dette, det er bare et forslag jeg kom på som kanskje kan fungere. Du ender hvertfall ikke opp med å plage noen som trener.

Gatsby

Jeg opplever av og til at det kan bli litt flørting fra jentenes side hvis jeg tilfeldigvis kommer i snakk med dem. Ofte begynner det tilsynelatende uskyldig. Ala:" Kan vi ta annen hver knebøy?" -->"Kan ikke du vise meg litt hvordan gjør dette her?" *wink,wink* -->osv
Tror dette er den smootheste måten å gå frem på. Å begynne med vanlig treningssnakk altså.

tore

Jeg syns det blir for dumt å ikke kunne ta kontakt med fremmede på et treningssenter. Det at man skal være så stille og anonym i  offentligheten er Norge på sitt værste. Vi lever i et land der flesteparten aldri starter en samtale med fremmede (med mindre man er i fylla).

Når det kommer til folk som ikke tar et hint, så skjønner jeg at det blir plagsomt. Jeg tror folk flest tar et hint.


tore

Quote from: Andy GV on March 05, 2012, 21:58:03 PM
Haha sjæl ass. Kom akkurat hjem fra treningssenteret. Møtte ei venninne der idag som begynte å skravle, men jeg må innrømme at jeg virkelig hater å treffe kjentfolk der. Treningssenteret er tid for å ha fokuset litt på seg selv for en gangs skyld. Og forøvrig så har jeg hørt mange historier om venninner som har det helt likt som deg.

Gutte-badstua er forøvrig noe helt annet, der er det tid for en skikkelig gutteprat.

Har nettopp hørt den podcasten som handlet om dagtidsjekking. Liker podcastene forresten  :)

I podcasten sier dere at den store hemmeligheten bak dagtidsjekking er at jenter drømmer om å møte mr. Right i et spontant øyeblikk. Videre sier dere at det er sjelden at jenter blir sjekka opp på dagtid og at jenta kommer til å skryte om det til venninnene fordi at det var på dagen og ikke på byen i fylla.

Piken skriver her at hun ikke liker å bli sjekka opp på treningssenter, men i følge logikken i podcasten så elsker hun det egentlig for da har hun noe å skryte om til venninnene. Så hvis jeg har forstått dere rett så skrev hun dette innlegget for å skryte og få kred fra resten av forumet ;)

I følge denne tråden er sjekking på treningssenter Fy-fy. Er treningssenteret det O-store unntaket for dagtidsjekking da eller? Er det flere slike fallgruver jeg bør vite om?

En grunn til at jeg skriver dette er at jeg har hatt blikkontakt med noen heite jenter på treningssenteret mitt. Det hadde derfor vært synd om jeg hadde forholdt meg til en uskreven regel om at "sjekking ikke hører hjemme på et treningssenter".

VB

#22
Quote from: tore on July 04, 2012, 17:12:25 PM
Quote from: Andy GV on March 05, 2012, 21:58:03 PM
Haha sjæl ass. Kom akkurat hjem fra treningssenteret. Møtte ei venninne der idag som begynte å skravle, men jeg må innrømme at jeg virkelig hater å treffe kjentfolk der. Treningssenteret er tid for å ha fokuset litt på seg selv for en gangs skyld. Og forøvrig så har jeg hørt mange historier om venninner som har det helt likt som deg.

Gutte-badstua er forøvrig noe helt annet, der er det tid for en skikkelig gutteprat.

Har nettopp hørt den podcasten som handlet om dagtidsjekking. Liker podcastene forresten  :)

I podcasten sier dere at den store hemmeligheten bak dagtidsjekking er at jenter drømmer om å møte mr. Right i et spontant øyeblikk. Videre sier dere at det er sjelden at jenter blir sjekka opp på dagtid og at jenta kommer til å skryte om det til venninnene fordi at det var på dagen og ikke på byen i fylla.

Piken skriver her at hun ikke liker å bli sjekka opp på treningssenter, men i følge logikken i podcasten så elsker hun det egentlig for da har hun noe å skryte om til venninnene. Så hvis jeg har forstått dere rett så skrev hun dette innlegget for å skryte og få kred fra resten av forumet ;)

I følge denne tråden er sjekking på treningssenter Fy-fy. Er treningssenteret det O-store unntaket for dagtidsjekking da eller? Er det flere slike fallgruver jeg bør vite om?

En grunn til at jeg skriver dette er at jeg har hatt blikkontakt med noen heite jenter på treningssenteret mitt. Det hadde derfor vært synd om jeg hadde forholdt meg til en uskreven regel om at "sjekking ikke hører hjemme på et treningssenter".

Det er alltid love å prøve, men generelt sett så er jobb og treningssenter to steder hvor det er greit å bruke litt sunn fornuft når man skal prøve å sjekke opp. Å prøve å sjekke opp dama som er midt i en treningsøkt er lite fornuftig, det samme gjelder servitrisa som jobber ræva av seg for å servere alle kundene. Hvis du heller prøver i det dama er på vei ut av treningssenteret eller har en pause vil du sannsynligvis få mye bedre resultater fordi da har hun tid. Det samme gjelder servitrisa, sjekk henne opp når hun har lite å gjøre og sjefen ikke henger over ryggen hennes.

Kassedama på rimi er det ikke lurt å prøve å sjekke opp når det er 20 folk i kø, da er det bedre å prøve når det bare er deg der.

Så med andre ord, bruk sunn fornuft, du kan fint sjekke opp jenter uansett hvor du måtte være men tenk litt over om hun har tid og lov. Et godt eksempel jeg så på et annet norsk forum her om dagen var flyvertinner, å prøve å sjekke de opp mens de stresser opp og ned raden under servering er håpløst. På lange flyvninger har de også pauser underveis, da er det alltids lov å prøve.

Eh

Quote from: QueenB on April 19, 2012, 01:20:25 AM
Jeg trener ikke på treningsenter selv, og kommer aldri til å gjøre det heller.


Roman

Quote from: VB on April 20, 2012, 09:15:45 AM
Hva med å prøve en litt mer subtil tilnærming?

Gå bort og spør om hun snart er ferdig med maskinen mens hun har en pause, evnt hvis hun har veldig lange pauser spør om du kan ta en kjapp 10x mens hun hviler (noe som gir mulighet til å utveksle et par ord).
Etter det bare pass på å utveksle litt smil og vær generelt høflig, ikke pågående. Hvis sjansen byr seg så prat med henne, men ikke stress henne med det.
Så bare sørg for at dere en gang "tilfeldigvis" forlater treningsstudioet samtidig og da kan du kjøre på. Hvis dere allerede har utvekslet smil et par ganger så vil det falle seg naturlig å prate med henne når dere er på vei ut.

Nå skal det sies at jeg aldri har prøvd dette, det er bare et forslag jeg kom på som kanskje kan fungere. Du ender hvertfall ikke opp med å plage noen som trener.

Jeg likte denne.
Men man må av og til skape "tilfeldighetene" selv.

Ellers tror jeg det er viktig som du sier, IKKE å stresse, men la alt gli smooth, være høflig etc.
Og hvis du har et lite vindu til å småveksle et par ord, så gjør du det.
Man merker på folk som vil "vekk" fra samtaler.
Be like water my friend.

QueenB

Quote from: Eh on July 04, 2012, 23:48:32 PM
Quote from: QueenB on April 19, 2012, 01:20:25 AM
Jeg trener ikke på treningsenter selv, og kommer aldri til å gjøre det heller.



hva mener du? er du frekk ell?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

tore

Quote from: UDA on April 19, 2012, 16:23:06 PM
Synes dette blir som ved alt annet her i verden. Hvis du går bort til ulike jenter på en nattklubb finnes det de som kunne blitt med deg hjem med en gang, de som bare vil snakke om alt mulig, de som aldri svarer, "jenter som kommer, og jenter som går", og mener selv at du finner akkurat det samme på treningssentre. Noen er faktisk på treningssentre for å trene, og da skjønner jeg det veldig godt at de blir fort sure hvis de blir forstyrret. Mens andre er der fordi de er meget missfornøyd med sin egen kropp og vil gjøre noe med det, men har egentlig ikke veldig lyst --> da er det aldri dumt at det kommer en kjekk kar bort for å gjøre livene deres litt mer muntre (mens de driver med noe de ikke liker), + en dillion av andre typer jenter.

Av egen erfaring kan man veldig fort se hvilke jenter som er der for å trene, og hvem som godt kunne tenke seg å slå av en prat.   

+1!

Eh

Quote from: QueenB on July 05, 2012, 12:02:34 PM
Quote from: Eh on July 04, 2012, 23:48:32 PM
Quote from: QueenB on April 19, 2012, 01:20:25 AM
Jeg trener ikke på treningsenter selv, og kommer aldri til å gjøre det heller.



hva mener du? er du frekk ell?

Jeg må lære deg å like det ellers tror jeg aldri det kan bli noe mellom oss  :-*

QueenB

går det ikke an å trene på andre måter, da? hmmm?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Roark

#29
...........