Nettdating napp!

Started by Zervs, March 07, 2012, 20:56:24 PM

Previous topic - Next topic

Zervs

Denne går til alle, men blir glad hvis GV-instruktørene tar seg tid til å svare :)

Kom i kontakt med ei jente på nettstedet Beautifulpeople.com som jeg har mailet med et par uker. Hun er fra Frankrike og flytter til København i august for å studere.
Hun letet meg raskt opp på facebook og ble oppriktig glad da jeg godtok henne, flere ting som tyder på at hun er troverdig hypp. Vi har også samme humor og endel interesser.

Nå har det seg slik at jeg reiser til Danmark av og til på grunn av at jeg har familie der, riktignok ikke i København men.

Under kommunikasjonen har jeg brukt endel tips fra 0330, blant annet flørtende undertone, ertet henne litt, stilt spørsmål om barndommen/fritidsinteresser, ladde samtale-emner og generell hyggelig smalltalk dosert med humor der det passer seg.
Dette har skapt grobunn for lange samtaler der hun forteller om seg selv, samtidig som hun stiller spørsmål til meg om søsken, reise, fritidsinteresser o.s.v

Foreslo derfor at vi skulle møtes å ta en kaffe/øl når jeg er i Danmark neste gang. Dette er hun veldig positiv til.

Så derfor, hvordan holde interessen ved like fram til vi møtes å ikke havne i vennefella? Hva er neste steg nå? Hvordan ikke virke desperat?



Zervs


Gatsby

Synes det virker som du har alt under kontroll :-)

Ingenting i veien for å fortsette i samme spor som du har nå.

Vennefella havner man i når man ikke flørter tilstrekkelig og legger an på dama face2face. Øv på å bygge spenning (+evt. eskalere) med andre jenter frem til du møter henne, hvis du ikke er så flink til det.

Andreas GV

Personlig ville jeg kulan frem til det nærmer seg at dere skal treffes, og heller tatt opp igjen kontakt og vært flørtete igjen da. Unødvendig å investere masse tid i en jente du aldri har møtt.

Virker som du har gjort en god jobb med å få henne interessert, nå ville jeg ha lent meg tilbake, møtt andre jenter og ventet til tiden nærmer seg. Jeg har flere sånne "internasjonale jenter" på facebook som jeg har en flørtete tone med, og avtalt at skal komme til Norge for å hilse på meg. Med noen av de kan det gå et halvt år imellom hver gang vi poker hverandre på facebook og småprater litt.

TL;DR: Bra jobba, men ikke invester for mye i en jente du aldri har møtt.

Zervs

Takk Andreas, fikk klarhet i mye ;)