Denne går til alle, men blir glad hvis GV-instruktørene tar seg tid til å svare
Kom i kontakt med ei jente på nettstedet
Beautifulpeople.com som jeg har mailet med et par uker. Hun er fra Frankrike og flytter til København i august for å studere.
Hun letet meg raskt opp på facebook og ble oppriktig glad da jeg godtok henne, flere ting som tyder på at hun er troverdig hypp. Vi har også samme humor og endel interesser.
Nå har det seg slik at jeg reiser til Danmark av og til på grunn av at jeg har familie der, riktignok ikke i København men.
Under kommunikasjonen har jeg brukt endel tips fra 0330, blant annet flørtende undertone, ertet henne litt, stilt spørsmål om barndommen/fritidsinteresser, ladde samtale-emner og generell hyggelig smalltalk dosert med humor der det passer seg.
Dette har skapt grobunn for lange samtaler der hun forteller om seg selv, samtidig som hun stiller spørsmål til meg om søsken, reise, fritidsinteresser o.s.v
Foreslo derfor at vi skulle møtes å ta en kaffe/øl når jeg er i Danmark neste gang. Dette er hun veldig positiv til.
Så derfor, hvordan holde interessen ved like fram til vi møtes å ikke havne i vennefella? Hva er neste steg nå? Hvordan ikke virke desperat?