BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

Nettdating napp!

Started by Zervs, March 07, 2012, 20:56:24 PM

Previous topic - Next topic

Zervs

Denne gÄr til alle, men blir glad hvis GV-instruktÞrene tar seg tid til Ä svare :)

Kom i kontakt med ei jente pÄ nettstedet Beautifulpeople.com som jeg har mailet med et par uker. Hun er fra Frankrike og flytter til KÞbenhavn i august for Ä studere.
Hun letet meg raskt opp pÄ facebook og ble oppriktig glad da jeg godtok henne, flere ting som tyder pÄ at hun er troverdig hypp. Vi har ogsÄ samme humor og endel interesser.

NÄ har det seg slik at jeg reiser til Danmark av og til pÄ grunn av at jeg har familie der, riktignok ikke i KÞbenhavn men.

Under kommunikasjonen har jeg brukt endel tips fra 0330, blant annet flÞrtende undertone, ertet henne litt, stilt spÞrsmÄl om barndommen/fritidsinteresser, ladde samtale-emner og generell hyggelig smalltalk dosert med humor der det passer seg.
Dette har skapt grobunn for lange samtaler der hun forteller om seg selv, samtidig som hun stiller spÞrsmÄl til meg om sÞsken, reise, fritidsinteresser o.s.v

Foreslo derfor at vi skulle mÞtes Ä ta en kaffe/Þl nÄr jeg er i Danmark neste gang. Dette er hun veldig positiv til.

SÄ derfor, hvordan holde interessen ved like fram til vi mÞtes Ä ikke havne i vennefella? Hva er neste steg nÄ? Hvordan ikke virke desperat?

Zervs

Gatsby

Synes det virker som du har alt under kontroll :-)

Ingenting i veien for Ä fortsette i samme spor som du har nÄ.

Vennefella havner man i nÄr man ikke flÞrter tilstrekkelig og legger an pÄ dama face2face. Øv pÄ Ä bygge spenning (+evt. eskalere) med andre jenter frem til du mÞter henne, hvis du ikke er sÄ flink til det.

Andreas GV

Personlig ville jeg kulan frem til det nĂŠrmer seg at dere skal treffes, og heller tatt opp igjen kontakt og vĂŠrt flĂžrtete igjen da. UnĂždvendig Ă„ investere masse tid i en jente du aldri har mĂžtt.

Virker som du har gjort en god jobb med Ä fÄ henne interessert, nÄ ville jeg ha lent meg tilbake, mÞtt andre jenter og ventet til tiden nÊrmer seg. Jeg har flere sÄnne "internasjonale jenter" pÄ facebook som jeg har en flÞrtete tone med, og avtalt at skal komme til Norge for Ä hilse pÄ meg. Med noen av de kan det gÄ et halvt Är imellom hver gang vi poker hverandre pÄ facebook og smÄprater litt.

TL;DR: Bra jobba, men ikke invester for mye i en jente du aldri har mĂžtt.

Zervs

Takk Andreas, fikk klarhet i mye ;)

Bli med pÄ 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking