Sletting av trådar

Started by deepArne, March 21, 2012, 00:27:04 AM

Previous topic - Next topic

deepArne

Eg var nyleg inne på nerdetråden og trykte på linken til «Iphone eller android», men denne tråden var sletta. Det syntes eg var rart ettersom eg ikkje kan hugse at det var nokon støytande innlegg der. Og isåfall hadde det vel vore betre å kun sletta det støytande innlegget? Ein annan tråd som eg la merke til vart sletta var «Er bootcamp verdt pengene». Greit nok at det kanskje ikkje er bra å trekke integriteten til GodeVibber i tvil (utan at eg trur det var hensikten med denne tråden), men det må jo vere betre å svare med saklege argument og informasjon? Kva er eigentleg grunnen til at trådar vert sletta?

Og ikkje prøv å slette denne tråden! ;-)

Lars GV

#1
Nå er jeg veldig usikker på hva som har skjedd selv da vi har moderert ekstremt lite på dette forumet, det er jo en ganske bra tone her og jeg kan ikke selv huske noe spesielt negativt i de nevnte trådene.

Jeg sjekket akkurat rettighetene til de forskjellige gruppene og såg at enkelte har muligheten til å slette hele tråder hvis dem har startet dem selv(kan slette "egne emner"), så kanskje dette har skjedd.

EDIT: Sjekket akkurat "moderatorlogg", finner ingenting om sletting eller fjerning av nevnte tråder. Sært. Enten har det skjedd noe merkelig, eller så er det noen andre enn moderator, altså de som kan slette "egne emner" som har gjort noe her.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Andreas GV

Ja, den som har startet tråden sletter hele tråden hvis han sletter originalposten. Kan hende det går ann å slå det av sånn at postene i resten av tråden beholdes. Skal se på det.

deepArne

Ok, begynte å lure på om det var heftig moderering:) Mange forum som eg er brukar, er det umogeleg for andre enn moderator å slette innlegg som andre har svart på (redigering går). Kan dette vere ei løysing?

Andreas GV

Quote from: deepArne on March 21, 2012, 18:56:52 PM
Ok, begynte å lure på om det var heftig moderering:) Mange forum som eg er brukar, er det umogeleg for andre enn moderator å slette innlegg som andre har svart på (redigering går). Kan dette vere ei løysing?

Jepp. Tror det skal være sånn nå.