Crazy Age bukser

Started by Miss Føniks, March 28, 2012, 00:15:34 AM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Hva syns dere om denne typen bukser??
Hot ore not?




The Phoenix always rises from the asses

Bernhard


mortenoe

Er du klein eller?

Miss Føniks

he he var det jeg regnet med, fant en gammel sånn hjemme på jenterommet til foreldrene mine ha ha :P
The Phoenix always rises from the asses

veroni2011


Potet

For mye kontraster, og scorpionen er ganske trashy. Ikke noe jeg ville anbefallt, gitt at det ikke er rånere du ønsker å tiltrekke :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Eh

Har flere av de selv, syns de er drithot!

Torstein

#7
Du og Selveste må jo bare møtes og ta en øl sammen

Passer søndag klokka 17 for dere begge?

Femininist

Quote from: Taz on March 28, 2012, 14:07:24 PM
Du og Selveste må jo bare møtes og ta en øl sammen

Passer søndag klokka 17 for dere begge?

<3
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Eh

Hæhæ! Å, som jeg skulle ønske jeg kunne dele ut likes her nå.

Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Selveste

Haha Taz  :D tror vi kunne blitt et konge par med jakka og den buksa der!

Koraboros

Jeg synes de ser helt greie ut, men de hadde nok sett bedre ut med mindre kontraster og uten dekorasjon ja.

piken

Selve passformen på buksa er fin, men alt for mye stæsj og bling bling her. Tenker litt Ed Hardy og rånerstil av en eller annen grunn - og det er IKKE positivt. Godt den ble igjen på jenterommet Miss Føniks!

Men jeg tror også den føles ekstra glorete pga den farge-rammen som er rundt bildet og måten modellen står på. Hadde ikke vært SÅ ille om en person hadde hatt nøytrale klær til for å dempe den, men den er virkelig IKKE HOT uansett hva.

Jeagle

not. sorry ikke for og være frekk men not
å være eller ikke være