Til gutta: flaut å ikke få den opp?

Started by QueenB, April 19, 2012, 14:48:40 PM

Previous topic - Next topic

VB

Quote from: kastanje on April 19, 2012, 19:02:52 PMSå at om jeg har opplevd dette (det har jeg) så betyr det at gutten ikke syntes jeg var heit?

Nei det betyr at han var nervøs, ingen gutter vil ha sex med en jente som er for stygg til å få den opp. Selv når vi er fulle har de fleste av oss begrensninger, men de strekkes selvfølgelig avhengig av hvor lenge siden det var vi hadde sex sist gang.

Quote from: Gatsby on April 19, 2012, 19:20:58 PM
Jeg har ikke opplevd fullstendig slapp, men har hatt et par situasjoner der jeg har måttet begynne å kjøre på med ca.70%. Tror det har vært fordi jeg har vært stressa, og opplevd press fra dama(ala: "Jeg vil bli pult nuhhh!").

Om jeg hadde hatt lyst til å møte en dame igjen(hvis jeg skulle ha faila fullstendig), ville kommet litt an på hennes reaksjon. Husker sist det skjedde at jeg hadde litt problemer med å få helt stiv at dama sa noe ala:"Hva faen? Får du den ikke opp eller?"<-- not a protip  ::)

Uck, hater damer som det der. Jeg misliker også damer som skriker "hardere, hardere" når jeg kjører på for fullt. Jeg er da faen meg ikke et trykkluftsbor, det er begrensninger på hvor hardt jeg kan kjøre på og hvis jeg blir for sliten så forsvinner ereksjon.


Uansett dette skjedde meg med dama jeg er sammen med nå (3 år nå), første gangen så var jeg litt for nervøs tror jeg så det gikk ikke. Det endte med at vi sovna etter mye petting og når jeg våknet et par timer senere fungerte ting som det skal. Siden den gang har det ikke skjedd igjen.

Generelt sett ville jeg sagt at hvis det skjer er den beste løsninga bare å slutte å fokusere på pikken, si til dama at hun er så heit at det gir deg litt prestasjonsangst, men du har 10 fingre og en tunge (hvilken dame vil bli furt av å høre det?). Så glem deg selv og fokuser på henne med alt du kan (les diverse sex tråder på forumet her for å lære litt). Hvis du klarer å glemme deg selv helt og får henne til å nyte det du gjør så vil det ofte skje at du får ereksjon.

For jenter vil jeg si det beste rådet er å si noe ala "det skjer, men du har fortsatt to hender og en tunge" for så å ta hånda/hodet hans og føre den/det ned mellom beina dine. Det dummeste man kan gjøre er å prøve å trøste eller på annen måte sette mer fokus på at dette er et kjempe problem.

George

Kastanje og claw for å oppklare litt. For meg har ikke dette vært noe problem så tror ikke du trenger bekymre deg kastanje. For å si det enkelt og greit, har vært på kanonfylla noen ganger og tenkt f**k it og dratt med meg ei dame jeg aldri vil ha noe med å gjøre igjen da jeg vet det er vanskelig å sjekke fine damer når man er ustø. Når jeg våkner dagen etterpå da og ser disse når jeg er edru blir det ikke noen morgensex for å si det sånn. Blir rett og slett ikke tent og får den derfor ikke opp. Så ja får jeg den ikke opp skyldes det at jenta ikke er heit nok, men tydelig at andre kan slite generellt ved nervøsitet og slikt. Folk er forskjellig. Jeg hadde nok helt sikkert ikke hatt noe problem med deg kastanje ;)

fuglen

Jeg tror faktisk at i mange tilfeller kan det være lettere å bli hard med jenter i den nederste sjikten av skalaen enn den opperste, dersom det er første gang.  :D

veroni2011

Dette har skjedd noen ganger. Først etter at jeg hadde vært i et lengre forhold og lenge siden med ei ny.. Så det føltes litt rart egentlig. Løste seg ved å bruke god tid og bare kose med dama. Som andre har nevnt, når du fokuserer på henne og føler at hun har det digg så kommer gjerne ereksjonen av seg selv.. antagelig fordi du da slapper av mer og ikke tenker.

Har hendt i fylla et par ganger. Da har vi gjerne holdt på litt og så sovnet og tatt opp tråden senere på natten eller på morran. :) Og igjen, bruk god tid og nyt dama. Så går det av seg selv. Det er  i hvert fall min erfaring på område. Hvis man tenker for mye blir det fort vanskelig.

zodd

Dette har skjedd noen ganger her også. Det skjer når jeg tenker for mye i situasjoner der det er forventet at jeg skal prestere. F.eks. ONS-situasjoner der det er übertydelig at dette er kun sex det er snakk om og alt skal gjerne skje akkurat "nå".

Jeg synes det å bruke god tid og nyte dama var et godt råd. Hvis dama har dårlig tid og blir utålmodig og begynner å spørre og mase så får man den i hvert fall ikke opp!  ;)

Smooth

Hva synes egentlig jenter når dette skjer? Endrer dere syn på gutten?

Jeg opplevde dette i natt, for første gang. Aldri hatt noe problem med dette før, og var tent nok tidligere på kvelden. Den ble derimot slappere da vi gikk mot soverommet, og jeg tror det er pga prestasjonsangst. Gikk mye tanker i hodet, og jeg ble ganske flau da jeg ikke fikk den opp.

Hun var derimot veldig forståelsesfull og beroliget meg med at det sikkert var pga alkoholen, og at det ikke gjør så mye siden det kanskje var litt tidlig uansett (vi hadde møttes 2 ganger tidligere, og hun syntes kanskje 4. eller 5.date var greit tidspunkt).

Dette har derimot plaget meg litt, og jeg blir litt nervøs for at det samme skal skje igjen neste gang.

Love

Stol på at det er ok for henne så lenge hun har sagt det, og styr unna alkohol neste gang, ta en date på sofaen uten mye som skjer ellers og ta det med ro;) Prøv å koble ut tankene på å prestere, hun er sikkert også nervøs;)