Creepy eller effektivt2

Started by Femininist, April 20, 2012, 17:41:47 PM

Previous topic - Next topic

Femininist

Hva tenker dere om å holde styr på datene sine på denne måten? http://www.side2.no/underholdning/article3380337.ece
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

bareAre

Tror det kan være nyttig, både for gutter og jenter.. På date begynte daten plutselig å kommentere mine to brødre.. Hun ble litt flau når hun skjønte at jeg ikke hadde noen brødre... Ikke alltid like lett å holde datene fra hverandre :)

Potet

Ser ikke problemet med det. Det er informasjon folk vanligvis har i hodet sitt, så bare det at man får det ned på papir gjør det ikke creepy. For en som har huselister til alt, så hadde nok jeg også gjort noe lignende hvis jeg også hadde vært veldig aktivt på en datingside ;). Derimot er det idioti å vise det fram til andre, for du vet ikke hvordan folk vil reagere og andre jenter vil kanskje ikke like at man holder på med så mange på en gang. 
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Koraboros

Smart å ta vare på såpass viktig informasjon utenfor sitt eget hode. Utrolig dumt å dele den med ei jente.

Chuck Baz

Gjort noe liknende før, sikrer at jentene ikke har tilgang på filen selvfølgelig.