BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

Creepy eller effektivt2

Started by Femininist, April 20, 2012, 17:41:47 PM

Previous topic - Next topic

Femininist

Hva tenker dere om å holde styr på datene sine på denne måten? http://www.side2.no/underholdning/article3380337.ece
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

bareAre

Tror det kan være nyttig, både for gutter og jenter.. På date begynte daten plutselig å kommentere mine to brødre.. Hun ble litt flau når hun skjønte at jeg ikke hadde noen brødre... Ikke alltid like lett å holde datene fra hverandre :)

Potet

Ser ikke problemet med det. Det er informasjon folk vanligvis har i hodet sitt, sÃ¥ bare det at man fÃ¥r det ned pÃ¥ papir gjør det ikke creepy. For en som har huselister til alt, sÃ¥ hadde nok jeg ogsÃ¥ gjort noe lignende hvis jeg ogsÃ¥ hadde vært veldig aktivt pÃ¥ en datingside ;). Derimot er det idioti Ã¥ vise det fram til andre, for du vet ikke hvordan folk vil reagere og andre jenter vil kanskje ikke like at man holder pÃ¥ med sÃ¥ mange pÃ¥ en gang. 
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Koraboros

Smart å ta vare på såpass viktig informasjon utenfor sitt eget hode. Utrolig dumt å dele den med ei jente.

Chuck Baz

Gjort noe liknende før, sikrer at jentene ikke har tilgang på filen selvfølgelig.

Bli med på 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking