Hva er greia med sjenerte gutter, egentlig?

Started by QueenB, May 06, 2012, 22:43:00 PM

Previous topic - Next topic

QueenB

Hvorfor skal jeg hjelpe han å komme ut av skallet sitt? Hvis jeg skal være life coachen hans, så skal jeg i det minste ha betalt :P

det er godt mulig han ikke likte det han så uten ølbriller, men det er da forts mulig å være sosial? Jeg var ikke der for å gifte meg med han heller. Dessuten virket han nervøs, så det var neppe fordi jeg ikke falt i smak.

Hvis vi diskuterer at en gutt ikke får den opp, eller er sjenert på date, så kommer det alltid en eller annen som skal forklare problemene med at jenta rett og slett er for stygg. Det kan jo ikke være guttenes utilstrekkelighet som er årsaken. Morsomme gutter her på forumet, altså :P 
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#16
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Roman

Folk er jævlig forskjellige..deal with it :)

Men det hadde jo vært gøy om du hadde sett på det som et eksperiment ala "klarer jeg å få fyren komfortabel"?
Eller avkrefte/bekrefte om han er en fyr som kun er "kul" på fylla.

Du er jo tross alt registrert på en nettside som omhandler sjekking, ta en ny date, og del erfaringen ;)
Be like water my friend.

Stemning

#18
Quote from: QueenB on May 08, 2012, 18:17:43 PM
Hvis vi diskuterer at en gutt ikke får den opp, eller er sjenert på date, så kommer det alltid en eller annen som skal forklare problemene med at jenta rett og slett er for stygg. Det kan jo ikke være guttenes utilstrekkelighet som er årsaken. Morsomme gutter her på forumet, altså :P  

Det som er morsomt er din automatiske forsvarsposisjon til et helt saklig moment som jeg tok frem fordi ingen andre hadde nevnt det i det hele tatt hittil i tråden. Selvsagt kan det tenkes at det er fordi jenta er mindre pen enn husket. Merk også at det jeg skrev om dette skrev jeg likevel spøkefult, samt at det utgjør mindre enn 1/6 av innlegget det ble skrevet i og var heller ikke tiltenkt å være vektlagt eller fremstilt som det mest sannsynlige alternativet.