Håret mitt- hvilken sveis?

Started by QueenB, May 08, 2012, 22:08:47 PM

Previous topic - Next topic

QueenB

Hvilket hår er finest? krøllene er naturlige, men usexy (synes jeg).  Bildet med hvit genser er den sveisen jeg har nå, men må styles en del (kjedelig for meg). det siste er rettet ut med rettetang & lik lengde over hele (også kjedelig). Men hva synes dere? Spes gutta?
;) Det er lov å være ærlig.

edit: Innser nå at jeg har postet i feil forum.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

QueenB

oppklipt.

Klarte ikke å laste opp alle i samme post, sorry.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Jeagle

nr 2 likte jeg ikke. men nr 1 og 3 var knall.
å være eller ikke være

TopGun


Eh


Claw


phalle

1,3,2 sier jeg. Men alle tre er bra! Kommer bare litt an på hva slags look man går for. Jeg har en liten forkjærlighet for jenter med bustete hår. Men da blir det ekstra snasent når de retter det! =)

SpantaX

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Femininist

Så pen du er =)

Av disse synes jeg oppklippet er penest. Med den hårfrisyren du har nå (oppklippet), blir vel ikke krøllene dine slik som på bilde to? Er en stor fan av krøller, men det ser ut som alle krøllene slutter på samme sted og det ser litt rart ut.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Zervs


QueenB

takk for svar, folkens :) Kunne egentlig ha gjettet resultatet, men hadde innerst inne håpet at alle ville like krøllene best, slik at jeg kunne la være å bruke tid på håret. But noooo, haha :)

Idag har jeg masse krøller til ære for den ene som stemte for det (sikkert en jente). men liker den oppklippede sveisen selv.

Femininist, takk! men hvordan kan du se at jeg er pen? blir litt paranoid her....:/
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Femininist

Jeg ser ikke mer enn hva bildene viser, så ingen grunn til å bli paranoid ;) Tenker på fargene dine, sunt hår, proporsjoner ansikt-kropp.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

QueenB

puh! Ække så god på teknologi, så trodde kanskje du hadde en app som ga deg røntgensyn. :P

men takk for komplimentet :*
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Potet

Jeg likte best bilde 1, men det kan nok også ha noen med at hele outfiten ser utrolig bra og sammensatt ut. Hvorfor kler ikke jenter seg ut som dette oftere?  Hvis jeg kun bryr meg om håret vil nok rekkefølgen bli 3,1,2. Krusete hår er jeg ikke glad i, men krøllene dine (bilde 2) er approved ;)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!