Håret mitt- hvilken sveis?

Started by QueenB, May 08, 2012, 22:08:47 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

#15
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Cadillac


Stemning

På bilde 3 ser du ut som en filmstjerne. Søt hvit bluse/skjorte har du også :)

smurf


Laiten


fuglen

3 uten tvil. Men jeg tror ikke du er helt min type jente. :)

(jeg tar sjekketeknikk på deg, så det er bare å sende meg nummeret ditt med en gang)

QueenB

Quote from: fuglen on May 11, 2012, 08:08:00 AM
3 uten tvil. Men jeg tror ikke du er helt min type jente. :)

(jeg tar sjekketeknikk på deg, så det er bare å sende meg nummeret ditt med en gang)

og jeg blir usikker, samtidig som jeg føler en umiskjennelig tiltrekning til deg deg og din småfrekke, lekne sjarm. Gir deg nr mitt og sprer beina.

Ikke  :P

@Stemning; så søtt sagt. takk :)
@Laiten & Smurf; krøller ftw!
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

George

Nr 3 uten tvil. Så veldig bra ut egentlig sundt og ikke for dollete hår. Hva er ASL queen b? ;D

QueenB

 ASL:   
What stupid people say on chats to learn who you are and where you live so they can come to your house with a chainsaw and kill you.- Urban Dictionary.

;D ;D ;D
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Kenti

Du så veldig bra ut på bilde nr 1 pga bildekvaliteten og klærne, men hvis jeg ser bort ifra det så må jeg si som de fleste andre at 3 var best og bilde 1 kommer på en god andreplass. Jeg tror at det hadde vært bedre å få sett ansiktet sammen med håret, men skjønner godt at du ikke vil vise det her  :)

--WTF?--

Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Koraboros

Jeg foretrekker glatt fremfor krøller og vet ikke hva oppklipt betyr. Men er du pen og har langt hår så bryr jeg meg ikke om du har krøller eller ikke eller om det er bustete eller shiny.

dtn

Jeg syntes 1 snek seg foran 3 her, men begge de frisyrene var fine. Så min stemme går til 1, 3, 2. :)

Stylish

Alle frisyrene var fine, men jeg likte oppklipt best!  :-*

QueenB

hey hey, uavgjort mllom krøller og glatt. Spennende ;)

flere som liker krøller enn jeg hadde gjettet. sikkert fordi jeg hater krøllene selv. Hvorfor hater alle sitt eget hår? hmmmm.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.