Håret mitt- hvilken sveis?

Started by QueenB, May 08, 2012, 22:08:47 PM

Previous topic - Next topic

--WTF?--

Quote from: QueenB on May 19, 2012, 14:30:05 PM
flere som liker krøller enn jeg hadde gjettet. sikkert fordi jeg hater krøllene selv. Hvorfor hater alle sitt eget hår? hmmmm.

Fordi vi lever i et konformt politisk-korrekthets-samfunn som de fleste ikke tar utfordringen med å frigjøre seg fra. Det å være fornøyd med seg selv er ikke lov i innordningssamfunnet. Der skal alle være misfornøyde med seg selv, så de blir svake individer som er lette å kontrollere av makthaverne.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

QueenB

Quote from: --WTF?-- on May 19, 2012, 15:41:48 PM
Quote from: QueenB on May 19, 2012, 14:30:05 PM
flere som liker krøller enn jeg hadde gjettet. sikkert fordi jeg hater krøllene selv. Hvorfor hater alle sitt eget hår? hmmmm.

Fordi vi lever i et konformt politisk-korrekthets-samfunn som de fleste ikke tar utfordringen med å frigjøre seg fra. Det å være fornøyd med seg selv er ikke lov i innordningssamfunnet. Der skal alle være misfornøyde med seg selv, så de blir svake individer som er lette å kontrollere av makthaverne.

men jeg er jo fornøyd med meg selv. liker bare ikke krøller. ønsker meg helt glatt, asiatisk hår. Men liker tankegangen din  ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Koraboros

Quote from: QueenB on May 19, 2012, 14:30:05 PM
hey hey, uavgjort mllom krøller og glatt. Spennende ;)

flere som liker krøller enn jeg hadde gjettet. sikkert fordi jeg hater krøllene selv. Hvorfor hater alle sitt eget hår? hmmmm.
Jeg hater ikke mitt eget hår. Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde krøller eller var blond eller hadde signalrosa hår men det går som regel fort over.

Potet

Krøller er kanskje noe menn enten liker godt eller misliker, slik som det virker som det er med kvinner og menn med bart?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!