Hva er det mest creepy du har gjort?

Started by Tingles, May 13, 2012, 23:22:53 PM

Previous topic - Next topic

Tingles

Uansett hvilken tid, barndom,ungdom eller voksen. Hva er det ekleste/creepyeste dere har gjort mot/for en dere liker?
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stemning

Haha jeg stalket meg frem til nummeret til en jente jeg ikke hadde fått nr av og sa jeg fikk det av en venninne av henne. :P

Hadde fornavn, postnummeret der hun kom fra, og ca hvor gammel hun var.. skattelistene gir etternavnet, gulesider har tlfnummeret. Jeg følte meg MAX creepy, men det payet off.  :-\ :D

Vi hadde btw en avtale om å møtes ute på et utested, måtte bare ha nummeret for å finne henne. :P

Potet

Her håper jeg det kommer mye morsomt! Det var den gangen jeg sniffet undertøyet til jenta jeg var hodestups forelesket i. Neida, jeg har noe spennende å komme meg som jeg kan komme på i farta. Er en mester i å stalke på face, men ellers har jeg ikke gjort så mye creepy.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

deepArne

Då eg studerte hadde vi felles datarom for heile fakultetet. På datasystemet til universitetet var det mogeleg å søke opp brukarnamnet til dei som var logga på dersom du visste IP-adressa til den aktuelle datamaskina. Datamaskinene hadde fast IP, og det var også mogeleg å finne namnet på den som eigde brukarnamnet. Du måtte vere ganske nørd for å klare dette, og ein kompis og eg lagde eit script som søkte opp kven som sat ved dei ulike maskinene (ved å logge oss på alle datamaskinene og notere ned IP-adressa). Ut frå dette kunne vi eigentleg finne namnet på alle som brukte dei ulike dataromma ved fakultetet. Vi hadde i tillegg tenkt å legge ut tenesta på ein webserver som kompisen min drifta, men det vart aldri noko av. Det var også mogeleg å sende systemmeldingar til dei ulike maskinene utan at dei kunne vite kvar meldinga kom frå. Dette gjorde at det var store mogelegheiter for å vere stalker, utan at eg brukte det til anna enn å sende flørtemeldingar til jenter eg kjente frå før. Likevel vart ei veninne av meg så skremt av dette at ho byrja å bruke brukarkontoen til ein kompis...

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.