Til guttene - temaer til 0330

Started by Andreas GV, May 21, 2012, 21:07:26 PM

Previous topic - Next topic

Dev

Jeg vil gjerne ha historier eller eksempler på folk som har slitt med jenter eller sosialt generelt, men har blitt awesome takket være deres hjelp (anonymt selvfølgelig).

Potet

Quote from: Dev on May 31, 2012, 00:20:31 AM
Jeg vil gjerne ha historier eller eksempler på folk som har slitt med jenter eller sosialt generelt, men har blitt awesome takket være deres hjelp (anonymt selvfølgelig).
JA til denne! Og ikke minst: Hva som gjorde at det løsnet for dem!!!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Dev

Om dere kommer med bra ting å fortelle kan jeg love dere mer cash i kassa ;)

Stanley

#18
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Smooth

Quote from: Autowin on June 01, 2012, 15:52:52 PM
Hvis dere diskuterer/skriver KONKRET hvordan man skal Chatte med jenter over Facebook-chatt (egentlig KUN det) så hadde det vært kult.

Enig, gjerne kommet med eksempler, istedetfor å bare si: "Ikke vær for needy i talemåten"/"tull med henne litt" etc. Noen av oss trenger å få det inn med Te-skje  ::)

Jeagle

hvorfor er det altid vennina som er den kule/pene?
å være eller ikke være

Rebound

Jeg vet hvorfor jeg alltid får den av venninnene som jeg er minst intressert i(tror jeg), men jeg klarer ikke å unngå det. Ved et par anledninger i det siste har jeg fått den jeg var mest intressert i, men det er sjeldent i forhold til de gangene jeg nøyer meg med nest best.

Så det hadde vært kult om dere hadde tatt opp den hvordan unngå å være needy ovenfor target, men allikevel behandle target mer spessielt enn venninnene. Det skal liksom ligge i kortene at man er intressert, uten at man skal kaste være needy, om dere skjønner hva jeg mener?


Jeagle

håper de skjønner det for jeg anner ikke hva du snakker om. kan være jeg som bare sliter litt med forklaringen.
å være eller ikke være

Voltaire

En skikkelig god post om dagtidsåpning og videreføring av samtale.

Claw

Nå håper jeg dere klinker de smarte hjernene deres sammen og skriver så blekket spruter!
Er mye bra her inne nå, gleder meg til artiklene/podcastene kommer :D

Rebound

Quote from: Jeagle on June 05, 2012, 00:16:08 AM
håper de skjønner det for jeg anner ikke hva du snakker om. kan være jeg som bare sliter litt med forklaringen.

Haha, er nok bare meg som slet litt med å forklare det. Vet ikke hva det er jeg spør om egentlig. La oss ta et eksempel: Jeg går bort til to jenter på dagen, snakker hyggelig og gir litt ekstra oppmerksomhet til den ene jenta (hb1) (litt ekstra øyekontakt, et klapp på skulderen, litt lenger håndtrykk ol.) bare små signaler som skal vise at jeg er keen på hb1 og ikke venninna(hb2). Allikevel ender jeg stadig opp med hb2, hvorfor? Det fortsetter gjerne sånn: Jeg får nummeret, vi snakker litt, legger til begge jentene på face og hb1 prøver å hooke meg opp med hb2. Jeg stritter som regel litt i mot, noe som bare fungerer som litt pushpull og hb2 blir mer keen. Jeg gidder ikke jobbe så jeg nøyer meg med hb2.

Hvis det ikke er flere som sliter med dette så trenger dere så klart ikke vie en hel forumpost til meg, men jeg skulle gjerne hatt svar på det uansett. Jeg har ikke klart å finne feilen selv enda, så jeg trenger et lite dytt i riktig retning :)

Stanley

#26
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Rebound

Quote from: Autowin on June 05, 2012, 19:58:22 PM
Det sto på bloggen et eller annet sted, at det å ignorere vennina, bare gjør hun mer tiltrukket.

Ja, men jeg ignorerer aldri venninna, jeg gir begge jentene like mye oppmerksomhet, men det er bare små hint jeg gir til den jeg er keen på som for eksempel klapp på skulderen, 1 sekund lenger håndtrykk, sterkere øyekontakt ol.

Men absolutt, det å ignorere kan være gull! Når jeg var yngre var jeg stort sett redd for jenter jeg var keen på, så derfor ungikk jeg dem. På en fest førte dette til et av mine beste hookups, ved at jeg så en jente jeg var keen på, så prøvde jeg å unngå henne hele kvelden. Jeg la merke til at hun så på meg støtt og stadig, uten at jeg så tilbake. På slutten av kvelden så kom hun bort til meg også hooket (les. klina) vi resten av kvelden. Nå var dette tidlig på ungdomsskolen og alkohol var inne i bildet, men bare klinings var gøy det når man var 13 :) Det er fortsatt gøy, men nå leder det som regel til noe mer :)