Vibingray sin dag! :D

Started by Tingles, May 22, 2012, 21:50:55 PM

Previous topic - Next topic

Tingles

Ble nysgjerrig etter å lese Vibingrays svar på tråden "Diskusjonen"

Hvordan har din dag vært Vibingray?
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Roman

Haha Tingles, du er rå :)

Kort oppsummert:
1.Jeg kan begynne med at jeg gjorde eksamensoppgaver med de flotteste folka i klassen. Og samtidig innså jeg at jeg lå ganske godt an til eksamen til fredag :)
2.Jeg var med på med på den siste delen av jobbsøker prosessen hos "drømme sommerjobben". Den bestod av gruppearbeid med grupper på 4 andre søkere. Vi fikk en case som vi skulle løse. HR-sjefen skulle ringe oss iløpet om et par dager, om vi fikk jobb.
+Ble kjent med to Brasilianere på jobbintervjuet, verdens flotteste folkeslag.
-Jeg ble oppringt 2timer etterpå :)
3.Ei jente jeg traff på bussen på søndag, som jeg hadde invitert på kaffe til fredag etter eksamen, sa at hun skulle prøve å skvise inn en time til kaffe med meg, siden hun skal jobbe helg.
4. Sjekket opp ei annen jente på vei til universitetet, og hun fortalte meg om heksebrenning.
5. Jeg innså at jeg var svak for iranske jenter...

:)
Be like water my friend.

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Roman

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 13:27:04 PM
Hun fortalte deg om heksebrenning? I min verden så ville det da eksistert 2 valg:

- Ringe galehuset.
- Løpe som et helvettes faen vekk

Hun hadde studert historie, så hun var unnskyldt ;)
Det var forøvrig interessant.
Be like water my friend.

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Roman

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 15:49:35 PM
Du greide å møte 3 jenter på èn dag? Hvaslags magiske krefter har Sjekkegudene i himmelen gitt deg?

Vilje og pågangsmot.
Be like water my friend.

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Tingles

Awesome! ingenting er som obskure samtale temaer! Er det noe vi kan stemme på for deg den der sommerjobben? Hva er jobben?

Brazilianske rumper <3

Autowin: du er klar over at det går an å snakke med andre mennesker uten å ha en baktanke med det? Det å ta opp en samtale fordi du ikke gidder å gå alene eller fordi du er nysgjerrig på noe h*n har synlig er ikke noe farlig :) Fortsett med oppdragene dine og gjør de 3 tidligere oppdragene du har fått om igjen. Bare snakk!

Jeg har en kompis som går rundt å snakker helt seriøst med seg selv og han har fortsatt en høy sosial verdi!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Roman

QuoteHvor mange prøvde du deg på da? Altså, klarte du 3 av 5, 3 av 10, 3 av 100 eller?
5000 på en daa, æ æ himla æffektiv.

Quote from: Tingles on May 23, 2012, 19:18:44 PM
Awesome! ingenting er som obskure samtale temaer! Er det noe vi kan stemme på for deg den der sommerjobben? Hva er jobben?

Brazilianske rumper <3

Autowin: du er klar over at det går an å snakke med andre mennesker uten å ha en baktanke med det? Det å ta opp en samtale fordi du ikke gidder å gå alene eller fordi du er nysgjerrig på noe h*n har synlig er ikke noe farlig :) Fortsett med oppdragene dine og gjør de 3 tidligere oppdragene du har fått om igjen. Bare snakk!

Jeg har en kompis som går rundt å snakker helt seriøst med seg selv og han har fortsatt en høy sosial verdi!

Ja, Brasilianske rumper ftw! Skal få brasilianerne til å gi meg lynkurs i portugisisk når jeg begynner jobben ;)
-Og siden vi snakker om Rumper, tidenes linje om du møter ei brasilianer med elskverdig rumpe:
"Sua bunda è muito gostosa" ;)

Ang. jobben, uten å røpe for mye av min anonymitet  ::), så er arbeidsgiveren min en av Norges største innenfor transport og reise(i sjøveien vel og merke).
Be like water my friend.