Treff

Started by Zervs, May 28, 2012, 15:11:15 PM

Previous topic - Next topic

tore

Quote from: Quirky on June 11, 2012, 22:38:37 PM
Hard Rock Café har nok mest sannsynlig kun aldersgrense 25 etter kl. 22, sånn er det hvertfall med en del utesteder i Bergen :)

25 år!?

Trodde ikke det fantes slike steder lengere. Fine jenter på 23 kommer vel inn?

Chuck Baz

Quote from: Autowin on June 12, 2012, 09:49:01 AM
Takk for at dere utestenger meg fra treffet deres da. En 17-åring kan ikke, hva han enn prøver på, se ut som en 25-åring.

:)
Det stenger vel ikke for 17-åringer så tidlig uansett?..

TT82

Er ikke bar før kl 23.

http://www.hardrockcafe.no/info/opening-hours/


Så er ikke noe problem å møte opp kl 17.00 uten å være 18  ;D
Ingen vits å sikte mot nærmeste lyktestolpe, en stjerneklar aften.

Jungeldyret

Autowin nå syneg jeg du spør uten å tenke eller lese det som er skrevet:

Sjekk denne linken
: http://bit.ly/MCZttz

Hvem som kommer har ingen betydning, de som kommer de kommer.

vinteRR

Er vel ikke verre enn å spørre noen som skal dit om en kort beskrivelse av klær/utseende?

TRStones

Oh så bra tiltak!
Det hørtes gøy ut :)

Jungeldyret


Dato: 21. Juni 2012

Tid/stedkl 17.00 på Hard Rock Cafè (rett ved national)

Autowin, nå må du gjøre litt homework. Trykket du på linken jeg ga deg?
Der finner du hjemmesiden, der finner du også ut om det er flere Hard Rock cafèr i Oslo. Så kan du spøre om du finner ut om det er flere.

Jungeldyret

Er en Hard Rock Cafè i Oslo. Så ja den i Karl Johansgate 45.

Hvem som dukker opp kan du se i tråden tilbake i tid, hvordan du finner oss. Det klarer du, ikke tenk på det. Bare gå inn.

Rebound

Dato: 21. Juni 2012

Tid/stedkl 17.00 på Hard Rock Cafè (rett ved national)

Hvem som kommer er helt uinteressant, de som kommer kommer. Hvis en type med lilla hettegenser står i døråpningen og ser forvirret ut, så kommer en eller annen bort og henter deg :) Null stress!

Voltaire

RSVP: Kanskje. (Veit ikke hvordan bekledningen blir.)

Jungeldyret

QuoteOk. Hva blir det til? 18, eller 17? Hvor mange kommer 17, og hvor mange 18?

Ser dere en forvirret fyr i Lilla hettegenser, bare hent han, det er meg.

Autowin, nå begynner du med irriterendes spørsmål. Tiden er fastsatt de andre informerer om at de kommer kl 18.

Når du kommer så får du bruke hodet ditt og se litt rundt i lokalet, så ser du nok en gjeng. Da går du bort og sier: Hei, er dere fra GV?

Lykke til.

Zervs

Tipper jeg er en av de få i lokalet som snakker trønderdialekt, så du får spisse øra.

Chuck Baz

Quote from: Autowin on June 19, 2012, 21:46:59 PM
Det er vel 3 folk her ink. deg, som sier dere kommer 17:00. Så er det vel 3 andre her, som sier de kommer 18:00...

Er det rart en sosialt uerfaren fyr er forvirret?

Tipper at alle bordene der har 3 + på hvert. Bare ta tak i han med Lilla hettegenser please... Det er meg lixm...
Da kan du jo bare komme 18 så er du sikker på at du ikke er for tidlig og må vente alene?

Eh

Hva får deg til å tro at når det planlegges treff at noen går før det har gått en time og før alle har kommet?

Møt opp 17.30 da..

Jungeldyret

Kommer dere kl 18 blir det dårlig med plass til dere, det er EM kamp og stedet fylles opp rundt 18-19 tiden.
Derfor er 17 et bedre valg om dere ønsker å sitte.

Ellers er det bare å komme når dere vil, men alltid litt kjipt å være den "nye" som kommer inn i gruppen når de andre har brukt 1 hel time på å bli kjent.