Feedback på antrekk

Started by Rebound, May 29, 2012, 19:58:48 PM

Previous topic - Next topic

Rebound

Hei bloggen! I dag hadde jeg på meg ... Neida, eller joda, her kan man poste antrekk og få feedback. Jeg har merket mange ganger at det jeg syntes er kult ikke er så kult allikevel når jeg ser på det i ettertid, men i denne tråden kan man finne ut av det før man bruker antrekket :)

Vedlegget er dagens antrekk for min del, jeg lurer på hva dere syntes om det :)

Egil GV

Jeg er ingen ekspert, men ville kanskje kjøpt en scoop neck t skjorte uten lomme, og en litt tightere cardigan, utenom det synes jeg det så bra ut:)
Gjør en ting du er redd for hver dag!

QueenB

fint :) liker genseren. og resten.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Norra

Hadde personlig foretrukket en mørkere cardigan (ala grå eller noe, ville passet bedre med resten av antrekket), og den var generelt litt for stor, du blir litt borte i den.
Synes brystlomme på t-skjorte/casual skjorte ofte blir feil. Safere uten :)

Rebound

Takk for tilbakemeldinger :) Noen forslag til sko som ser bra ut, men ikke blir for varme? Jeg kan tenke meg at boots ser bra ut til dette antrekket, men blir ikke det fort veldig varmt? Jeg har aldri hatt boots, så jeg vet ikke hvor varmt det faktisk blir


ps. grunnen til at noen av klærne er litt store er fordi jeg har gått ned en del i vekt, men jeg gidder ikke bytte ut garderoben før jeg er fornøyd med kroppen :) Men jeg ser absolutt hva dere mener!

vinteRR

Kult antrekk!

Syns et par ting kunne blitt BITTELITT bedre bare. =)

Liker utringingen på t-skjorta, akkurat passe hud. I fremtiden ville jeg dog unngått lomme på t-skjorta. Det er litt unødvendig "hipster"-faktor. Men i det store og det hele ingenting å bry seg om.

Cardiganen, kunne kanskje vært litt mindre, men ser absolutt bra ut!

Buksene er fine, men -litt- mer slimme hadde vært bra.

Egil GV

Hvite converse hadde vært perfekt til dette antrekket spør du meg:)
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Rebound

Quote from: vinteRR on May 29, 2012, 21:05:51 PM
Kult antrekk!

Syns et par ting kunne blitt BITTELITT bedre bare. =)

Liker utringingen på t-skjorta, akkurat passe hud. I fremtiden ville jeg dog unngått lomme på t-skjorta. Det er litt unødvendig "hipster"-faktor. Men i det store og det hele ingenting å bry seg om.

Cardiganen, kunne kanskje vært litt mindre, men ser absolutt bra ut!

Buksene er fine, men -litt- mer slimme hadde vært bra.

Alltid kult å få tilbakemelding fra deg! Hadde det ikke vært for artikkelen din på asf for noen år siden hadde jeg vel fortsatt brukt saggebukser og t-skjorter med "vodka, connecting people" på brystet :) Med litt mer slim, tenker du da full skinnyjeans eller bare nederst der det blir litt baggy?

Må si at denne tråden er ganske genial, dere påpeker ting jeg ikke hadde tenkt på, som den lomma på t-skjorta :) Kommer til å oppdatere her med flere antrekk etterhvert, dette er jo en perfekt måte å bli mer stilsikker på! Takk for alle svar :)

Eh

Quote from: Rebound on May 29, 2012, 21:26:58 PM
Quote from: vinteRR on May 29, 2012, 21:05:51 PM
Kult antrekk!

Syns et par ting kunne blitt BITTELITT bedre bare. =)

Liker utringingen på t-skjorta, akkurat passe hud. I fremtiden ville jeg dog unngått lomme på t-skjorta. Det er litt unødvendig "hipster"-faktor. Men i det store og det hele ingenting å bry seg om.

Cardiganen, kunne kanskje vært litt mindre, men ser absolutt bra ut!

Buksene er fine, men -litt- mer slimme hadde vært bra.

Alltid kult å få tilbakemelding fra deg! Hadde det ikke vært for artikkelen din på asf for noen år siden hadde jeg vel fortsatt brukt saggebukser og t-skjorter med "vodka, connecting people" på brystet :) Med litt mer slim, tenker du da full skinnyjeans eller bare nederst der det blir litt baggy?

Må si at denne tråden er ganske genial, dere påpeker ting jeg ikke hadde tenkt på, som den lomma på t-skjorta :) Kommer til å oppdatere her med flere antrekk etterhvert, dette er jo en perfekt måte å bli mer stilsikker på! Takk for alle svar :)

Autowin, take notes.


Femininist

Likte alle klærne hver for seg, men hvit over hvit er ikke jeg noen fan av, ikke sånn at jeg ville tenkt "ikke-bra" om jeg hadde sett deg på gata, men jeg tror det ville vært bedre å brukt overdelene hver for seg.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Chuck Baz

Quote from: vinteRR on May 29, 2012, 21:05:51 PM
Kult antrekk!

Syns et par ting kunne blitt BITTELITT bedre bare. =)

Liker utringingen på t-skjorta, akkurat passe hud. I fremtiden ville jeg dog unngått lomme på t-skjorta. Det er litt unødvendig "hipster"-faktor. Men i det store og det hele ingenting å bry seg om.

Cardiganen, kunne kanskje vært litt mindre, men ser absolutt bra ut!

Buksene er fine, men -litt- mer slimme hadde vært bra.
Kunne kanskje vært litt kortere også? Er litt uklart nederst på bildet, men for meg ser det ut som de er rullet opp og fremdeles er ørlite for lange! Cardiganen har hovedsaklig for korte ermer og det ser det ut som du alt var klar over, ingen fan av slik utringing på t-skjorter(Foretrekker v-hals) Men alt i alt ganske greit, spesielt mtp at du går på vgs!