Converse

Started by Remi, May 29, 2012, 21:45:24 PM

Previous topic - Next topic

Remi

Hei,

Har ganske lite peiling på mote, så når jeg så at det ene oppdraget til autowin var å kjøpe seg converse sko, tenkte jeg det var en god ide` for meg og  ;)

Det jeg lurer på nå, er om jeg skal kjøpe low tops eller high tops. Personlig syntes jeg low tops ser bedre ut, men som sagt, jeg har lite peiling på mote :P  Så hva syntes dere er finest?

Og er det forresten noen som har erfaring med å bestille fra ebay? Ser at det fort er mye penger å spare på det.

Low tops


High tops

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Egil GV

Valget her er enkelt spør du meg, high tops. Vinterr er eksperten her, men jeg vil si at low tops passer best på stranden, evt til en shorts. Men siden du er gutt ville jeg anbefalt å heller kjøpe noe annet a-la seilersko, tomms, osv til sommeren. Og ha high tops ved siden av siden de er ekstremt anvendelige!!
Gjør en ting du er redd for hver dag!

MVP

Min stemme går til high-tops :)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

Claw

High-tops til bukser.

Med shorts ser low-tops bedre ut, men da hadde jeg heller kjøpt noe annet enn Converse uansett.

woop

Som de fleste her sier så er high-tops veien å gå, Claw kom med en bra begrunnelse :)

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Hopefull

mener å huske at Vinterr har komentert i en tidligere post at han foretrekker high- tops :) dette bør likevel dobbeltsjekkes da d er en mulighet for at jeg husker feil

Anugita

High-tops :) De andre ser bare rare og fake ut...

Jungeldyret

Problemet er at low-tops ser ut som boksesko. Meningsløst.

Pimsoll sko eller converse hightop.

Chuck Baz

High-tops, helt klart, greit å ikke ha peiling på mote så lenge du har peiling på stil ;)

Mote er det her:


Stil er det her:


Vet hva jeg foretrekker!

Remi

Takk for svar. Da ser det ut som om det blir det High-tops  8)

Stanley

#12
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

bareAre

En liten avsporing på tråden bare.. Skal til sentrum i morgen (rundt Oslo City) og lurte på hva butikk som fører den typen converse (all star) som vist i andre bildet her, første post (high top). Sånn at jeg slipper lete ;) Sist jeg løp rundt der, fant jeg kun en etterligning som varte ca 2 uker før de var ødelagt, så har lyst til å prøve all star..

Claw

Er en butikk (Urban?) inne på Oslo City som har converse, rett ved siden av Volt i 2. etg.