Utdanning

Started by Zervs, May 29, 2012, 23:29:51 PM

Previous topic - Next topic

deepArne

Og her er eit endå betre tips: Ikkje få deg deltidsjobb ved sida av. Fokuser heller på studiene og nyt tida som student. Det er sant at bra kontaktnett er viktig, og at det er lettast å få jobb dersom du kjenner nokon i bedrifta. Difor bør du heller bruke fritida til å vere sosial og bli kjent med mange, enn å slite med ein deltidsjobb. Einaste vitsen med deltidsjobb er dersom du har mest lyst å jobbe akkurat der når du er ferdig med studiene. Men då kunne du like godt droppa å studere og heller jobba der fulltid.

Roman

#16
Quote from: QueenB on June 02, 2012, 17:28:49 PM
mange gode tips her. Her et enda bedre tips:

uansett hva du studerer, skaff deg en deltidsjobb ved siden av som er relevant. Og /eller jobb frivillig for den bedriften du senere kunne tenke deg å jobbe for. Eller en lignende bedrift. Erfaring og kontakter er det som kommer til å skaffe deg jobb.

Frivillighetsarbeid er også et pluss :) Festivaler, frivillighetssentralen, redd barna, leksehjelp osv :)

QuoteOg her er eit endå betre tips: Ikkje få deg deltidsjobb ved sida av. Fokuser heller på studiene og nyt tida som student. Det er sant at bra kontaktnett er viktig, og at det er lettast å få jobb dersom du kjenner nokon i bedrifta. Difor bør du heller bruke fritida til å vere sosial og bli kjent med mange, enn å slite med ein deltidsjobb. Einaste vitsen med deltidsjobb er dersom du har mest lyst å jobbe akkurat der når du er ferdig med studiene. Men då kunne du like godt droppa å studere og heller jobba der fulltid.

Hvis du har en jobb som innebærer kontakt med andre mennesker, så skal du ikke se bort i fra at du kan møte noen som kjenner noen som kjenner noe.
Og ang. pengene, å være studentfattig er lite fett, og totalt uaktuelt for meg som student i hvertfall. Jeg ser heller ikke skaden i å jobbe en gang i uka.

Hvordan har du tenkt til å møte folk i bedrifta forresten? Banke på personlig og introdusere deg selv? :)
Be like water my friend.

Stanley

#17
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

deepArne

Quote from: Vibingray on June 02, 2012, 20:04:33 PM
Og ang. pengene, å være studentfattig er lite fett, og totalt uaktuelt for meg som student i hvertfall. Jeg ser heller ikke skaden i å jobbe en gang i uka.
Dette er eigentleg eit spørsmål om verdiar (bokstavelig talt). Dersom du synes det er heilt ok å ha lite peng og mykje fritid treng du ikkje deltidsjobb. Fattigdom er relativt, og det finns mange andre i miljøet som heller ikkje har deltidsjobb og dermed like fattig. Dersom du derimot må ha kaffe latte til kr 37 og 0.4-øl til kr 76 mange gonger i veka, er du avhengig av rike foreldre eller jobb ved sida av. Eg har master i eit ganske krevjande studium, og eg syntes det tok mykje krefter å ha deltidsjobb. Eg trivdes mykje betre dei semestrene eg ikkje hadde det, men eg hadde sommarjobb der eg sparte opp litt pengar til resten av året. Ein annan ting er at dei medstudentane med deltidsjobb hadde signifikant dårlegare karakterar, lengre studietid og lågare fullføringsprosent. Dersom studiet er så easy at du kan surfe gjennom med full jobb ved sida av, bør du vurdere kor mykje utbytte du eigentleg har av det.

Quote from: VibingrayHvordan har du tenkt til å møte folk i bedrifta forresten? Banke på personlig og introdusere deg selv? :)
Eg vil seie det er fyrst å fremst gjennom studiene du får nettverk som er nyttig karrieremessig. For det fyrste kjem du lett i kontakt med mange menneske som student. For det andre omgås du folk i same fagfelt og som kjem til å jobbe med det same som deg sjølv. Dersom du engasjerer deg i div studentorganisasjonar kjem du til å møte folk som har studert lengre enn deg, og som kjem til å jobbe i ei aktuell bedrift for deg når du er ferdig med studiene.

Zervs

Noe uvisst ennå, men det ser ut som det går mot Bachelor i Internasjonal markedsføring. Der har de utveksling som en del av studiet. Er det noen som har gått på studiet å kan fortelle om egne erfaringer?

Stanley

#20
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.