Noen å lære av

Started by Voltaire, June 04, 2012, 02:56:31 AM

Previous topic - Next topic

Voltaire

Hei! Er 21 år og har bestemt meg for å ta grep om sjekkeevnene mine. Har hørt gjennom 0330-podkasten og lest bloggen. Der blir det snakket om "modellering" og fordelene ved å lære av noen som kan litt om sjekking. Utfordringen min er at jeg ikke kjenner noen sånne...

Jeg bor i Bærum og har lyst til å bli kjent med noen som jeg kan lære litt av. Starter helst med å prate litt, så får vi se om vi kommer overens. Det tror jeg ganske sikkert at vi gjør; er et ganske utadvendt og hyggelig menneske  :)

Er det noen i Oslo/Bærum som kan litt og kan tenke seg å lære litt bort til en nybegynner? Bare svar i tråden (eller på PM, om du ønsker privatliv), så kan vi møtes for en kaffe eller lignende på et passende sted.  :D 

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

VB

Det hjelper veldig å ha noen å henge med selv om begge to ikke er så erfarne, dere kan pushe hverandre til å gjøre ting og det er mye lettere å komme seg ut døra når du skal møte noen enn når du bare skal ut alene.

Voltaire

Det gjør ikke noe med manglende erfaring, Autowin; er gøy å treffe likesinnede. Jeg har noe ledig tid fremover. Sender deg en PM.

Skikkelig trivelig at det går så raskt å få svar her. Håper noen flere føler kallet :-)

Bleu

si i fra om dere tar turen inn til Oslo :)

Leonenko


dansken

21 male fra bærum her også ta kontakt så finner vi på noe sprell:)