Eight skifter garderobe,

Started by Egil GV, June 06, 2012, 00:32:04 AM

Previous topic - Next topic

Egil GV

Etter å ha gått ned mange kilo, og sett i skapet så har jeg bestemt meg for å skifte ut alle plagg..
Er ute etter å ha mest mulig basis plagg som kan brukes til alt


Til nå har jeg anskaffet meg:
Svarte Converse
Hvite Converse
Hvit Slim-f skjorte
Svart Slim-f skjorte
Grå cardigan
Svart Cardigan
Grå v hals genser
Hvit v-hals t skjorte
Svart slim fit bukse
Grå slim fit bukse
Standard washed slim fit jeans
Svart tynt slips.
Navy blå blazer slim f
Navy blå loafers
Beige chinos, og shorts
Lyse blå slim f skjorte
Ray ban wayfarer
Tynt farget slips
Slim f svart dress
Brunt og svart belte





Kom med forslag  :)

oppdatert
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Chuck Baz

Dress, sort belte, boksere og sokker  ;D Eller ser du ut til å være på god vei! Vil kanskje anbefale en lyseblå skjorte og beige chinos i tillegg.

Navy chinos & blazer høres også ut som 'sikre' innkjøp.

QueenB

støtter forslaget om å innføre flere farger! du vil ikke gå rundt seendes ut som et svart/hvittbilde.

MEN sats på farger på overdeler mer enn underdeler. Dvs, gensere & t-skjorter. Røde/rosa/pastellfargede shortser og bukser ser mye mer feminint ut, enn en knallfarget cardigan. det ser bare fresht ut.
blå og grønne shortser derimot, er fortsatt hetero på underdeler, men her er tone og nyanse viktig. Noen blå/grønnfarger kan være på grensen.

Hvis man skal være veeeldig nøye, da. Egentlig synes jeg alle skal kle seg som de vil. Jeg gjør i allefall det. Og jeg er jo såååå velkledd  ::)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

veroni2011

Skinnjakke. ;) Trenger du forhåpentligvis ikke så mye i sommer, men det er et must i mine øyne.

Egil GV

Hehe skinnjakke er en selvfølge.. Må bare ha penger først sånn at jeg kan kjøpe meg en ordentlig en..:)
Trenger litt tips på sko..
Lurer litt selv på
Vintersko: Hva er optimalt.. Boots kanskje??
Sommersko: Har jo converse men vil gjerne ha noe mer også...

Andre jakker enn skinnjakke?
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Anugita


Jeagle

serr er dette alt man trenger?
å være eller ikke være

lamasen

Mulig jeg er blind, men så ikke pensko på lista.
Jeg elsker mine chelseaboots, og de funker fett dom vintersko også

Chuck Baz

Quote from: Jeagle on June 07, 2012, 10:15:47 AM
serr er dette alt man trenger?
Er 'the basics', jeg har en stor garderobe som jeg målbevisst har bygget opp siden jeg var 16(er nå 19), er likevel noen plagg som går igjen og de fleste av de er allerede nevnt her.

veroni2011

Jeg er glad i blå converse, men du har jo 2 par, så det blir kanskje overkill der.
Ellers ville jeg lagt på et par skjorter som passer bra. En hvit og en lyseblå gjerne med hvite tynne loddrette striper. Og evnt en blazer hvis du liker å gå i sånt.

Egil GV

Skal ut å shoppe i morgen . 1 pri skinnjakke. Så navy blazer. Navy blå loafers beige chinos og shorts. Og lyseblå skjorte såklart. Etter det blir det trench coat og nye sunglasses. Btw har sett en del med beige trench coat, er denne anvendelig? Eller bør jeg gå for navy/ sort? Pro/ cons?
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Egil GV

#11
Jepp:) jeg var på h og m i dag, kjøpte et komplett preppy antrekk der. Damene i kassen ville ha det samme antrekket til sine kjærester. Det var da ganske hyggelig. Total kostnad antrekk -sko 1899. Sweeet!
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Jeagle

å være eller ikke være

Zervs

Hva synes dere om boxere i flere farger? Kjøper som regel av merket Dovre som jeg liker veldig godt. Endel grønne fra Selected har jeg også, fremhever brunfargen:)

Egil GV

Boxere i farger er bare kult, ingen som ser de utenom jenten som tar den av uansett:) Personlig kjøper jeg bare svart og favoritten er Bjørn borg med tykt strikk.
Gjør en ting du er redd for hver dag!