Flørtetips!

Started by svamp, June 06, 2012, 19:54:00 PM

Previous topic - Next topic

svamp

Datene (fra nettdating) mine er stort sett kaffedater eller gåturdater, ev kombinasjon av begge. Jeg har aldri vært spesielt flørtete av natur, så syns det er vanskelig å komme igang. Men må jo bare hoppe i det :)
Jeg trenger noen flørtetips, noen som har noen praktiske erfaringer som virker?
Jenter, hva syns dere er sjarmerende?

Remi

Skulle gjerne hatt noen tips jeg og :)

Lahoya

Imens dere går fra et sted til annet så kan du jo dytte dama sånn forsiktig inn i en stolpe, skilt o.l.  Jeg elsker å gjøre sånt bare for kødd. Smiler lurt å ser dama blir forfjamsa og vil leke dytte tilbake. Jeg små dytter henne kanskje litt til, men trekker'a til meg med en STOOOOOOOOR bamse-klem, inkludert litt plutselig kiling langs siden med "er du kilen" kommentar.


Kommenter den morsomme nesa dems imens du tar på den er jo alltid morsomt. 


Haha, eller mot pene damer pleier jeg å stå litt stille, se på en ting imens dama spørr om jeg skal gå videre med henne. Så ser jeg dumt på henne og andre rundt meg å spørr om hun snakker til dem. 


Eller jeg legger plutselig en død arm i fange hennes å sier det er så morsomt å se hvor rar hun blir i ansiktet imens jeg sitter der med en stor glis. Gjerne etterfulgt med at jeg tar hånden hennes mot skrittet mitt å sier "ewww så pervers du er  X " haha.

Eller går for eskimo skyss over til vanlig kyss MEN VENT, jeg lar meg alltid distrahere bort kysset.

Eller jeg kommenterer alltid hvordan jenter drikker med store øyne. Fører alltid til en morsom diskusjon.


Haha digger å kødde med jenter med litt flørt i.

Lahoya

Hvis jenta shit-tester meg mye digger jeg å komme med saftigere kommentarer tilbake. Som for eks hvis jenta sier hvor digg det hadde vært å vært med han eller han eller hvordan hun elsker sånn og sånn på andre gutter.
Funker alltid med å si hvordan jeg er enig med henne og har samme digge interesse for jenta som bare bor rett ved siden av meg eller noe. Av en eller annen grunn stopper alle jenter opp med shit-tester da.


Også liker jeg miste ting oppi bh-en til jenter.  Eller ta jenta til meg starte på en setning og se digg på henne  "...jeg MÅ fortelle deg noe jeg bare må få ut om deg" for så la meg distrahere igjen.


lamasen

Ha en litt leken vri på samtalene, uten at det blir useriøst.
Spør de om jobb, så si hva du gjør og fortell noe artig om en kollega,
Noe fra julebordet eller noe sånt.

Bruk blikket mye, vær avslappet. Går praten lett og lekent kan det funke å bare ti stille i blandt.
Jenta vil ta opp igjen praten.


Lahoya

Slutten av daten etter eventuellt klining digger jeg å gi et kyss mot navelen til jenta, kyss på begge pupper å si hvor mye de kommer til å savne meg. Eller ta henne inntil meg, klem med skikkelig digg rumpetak imens du snakker hvor digg hu har vært idag.

Tjaaaa, eller hvis dere går tur kan du jo alltids hjemme deg gi litt lyd fra deg å legge deg ned død, for så skremme henne noe jævlig når hun ser bekymret på deg ^^


Kjøre rolig negg (utrykksform) alá si hun har noe i håret børste det bort for så si at det kravla lengre under håret hennes. Haha si at du kødda å gi henne en klem.


Push-pulls alá se ut som du lar deg fornærme av det hun sier å gå unna henne litt for så smile kjekt og lurt med å vinke henne til deg for så gi high-five eller klem.


Dev

Jeg har får liten erfaring til å utale meg, men er dette ting du har lært på bootcamp, Lahoya? Jeg synes en del av det du sier høres mer ut som The Game-teori enn GV-teori.
Spør bare fordi jeg er nysgjerrig, tviler ikke på at det ikke funker for deg.

Lahoya

#7
Veldig bra du er skeptisk Dev :)

Jeg forsto det sånn at de ville ha mer konkrete tips på hva du kan gjøre under dates. Gv gir deg solid grunnlag på teori og lærdom som er mer generellt og viktig å lære så nei dette var ikke noe fra bc.

Om du er trygg på deg selv vil alt av lek, blikk, stil osv fungere så lenge du er komfortabel med deg selv.

Jeg elsker å date å ja har prøvd alt i praksis. Funker bra så lenge du selv føler deg trygg på deg selv. Lov å være litt kul også på date ;)

Igjen, dette var bare små "krydder tips" og ikke solid tema omhandlet dating.


Beste ønsker ^^

dtn

Det du skriver, Lahoya, kan sikkert fungere bra for deg og mange andre, men jeg tror det er litt farlige tips å gi. For at det skal funke er man veldig avhengig av å gjøre det på riktig måte, og det kan nok være lett å brenne seg litt på det hvis man gjør det feil.

Anugita

Lurer litt på hva slags jenter det der funker på, Lahoya?

Til TS: Tja, vanskelig å si hvordan du skal få flørta om du ikke kjenner henne så godt, men blikkontakt og humor er jo aldri feil :) Spøk litt med ting dere snakker om hvis det passer, og kødd litt lekent med henne, som du ville gjort med en kompis...

Lahoya

Det funker med et godt smil og hyggelig væremåte Anugita =]


Takk for skepsisen  :(


Rebound

Quote from: Lahoya on June 06, 2012, 23:38:11 PM
Takk for skepsisen  :(

Tror ikke det handler om skepsis til at det funker, men heller til at man ikke burde begynne i denne enden. Som det ble nevnt tidligere så fungerer det sikkert når man er sikker og klarer å være kongruent, men for en som er litt usikker på hvordan man skal flørte så tror jeg ikke det er hensiktsmessig å begynne med en del av de eksemplene. Nå er jeg litt usikker på min egen flørting som jeg har skrevet om i en annen tråd, men litt lekent bruk av blikk og litt lett "kino" klapp på skulderen ol. pleier å fungere greit(på dagtid). Det er heller ikke så langt utenfor komfortsonen til de fleste i motsetning til for eksempel "eww så ekkel du er". Hvis man ikke er kongruent med en del av det vil man fremstå som en usikker, creepy, douche sånn som jeg ser det.

Jungeldyret


QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Lahoya

Haha 

Jaaa! ^^
Har du noen gang sittet ved siden en du har god kontakt med, for så sluppet en slapp-fisk av en arm i fanget hennes/hans!
Det hørtest teit ut men er morsomt med en leken tone :)

Etterpå er bare bare å le av det sammen  ;D