Penere sommerantrekk

Started by Rebound, June 05, 2012, 19:41:55 PM

Previous topic - Next topic

Rebound

Hei, jeg skal på en litt finere tilstelning i forbindelse med avslutning på skolen. Dette kommer til å foregå på en seilbåt, så jeg leter etter en stil som kan passe der. Hva syntes dere om dette? Nå skal det sies at jeg har noe mage, så dere må nok ta med det i betraktning :) Alle svar, forslag, kommentarer og mobbing blir tatt i mot med takk og highfive!

Briller:


Skjorte (hvit):


Belte:


Shorts (rød):


Sko:




Chuck Baz

Greit antrekk det, litt skeptisk til skoene og farven på skoene og beltet kontra shortsen dog.

Rebound

Quote from: Chuck Baz on June 05, 2012, 21:10:55 PM
Greit antrekk det, litt skeptisk til skoene og farven på skoene og beltet kontra shortsen dog.

Enig! Har du noen forslag? Jeg slet med å finne noe som passet, jeg tenkte seilsko, eventuellt andre flate, smale, korte sko som passet. Men i og med at vi skal "seile", så kan det se kult ut med seilsko. Jeg har ikke mye penger å bruke på dette

Eventuelt, bytte sko og shorts til samme gulfarge og ha dette beltet?



Men det kan bli litt mye gult, nei, jeg vet faktisk ikke. Hvis dere har noen flere forslag ville jeg satt veldig pris på det :) pluss denne til mr. Baz ofcourse:


Rebound

Quote from: Rebound on June 05, 2012, 21:26:06 PM
Quote from: Chuck Baz on June 05, 2012, 21:10:55 PM
Greit antrekk det, litt skeptisk til skoene og farven på skoene og beltet kontra shortsen dog.





Kanskje hele det originalet antrekket, med beltet ovenfor og disse skoene?




Grunnen til at jeg stiller så mange spørsmål er fordi jeg ønsker å bli mer stilsikker, da er det greit å vite hva som går til hva :) Det er uansett gøy å sette sammen antrekk!

Selveste

Syntes antrekket var greit nok jeg  :)

Men lønner det seg ikke heller å skaffe seg en større basisgarderobe, så du slipper å bruke mye penger på å kjøpe inn plagg rett før du skal noe?

Chuck Baz

Synes man må litt opp i pris før båtsko skal se bra ut, men det kan være det bare er meg. Det andre beltet du postet likte jeg veldig godt, flott til sommeren. Virker som om du er veldig ivrig på at beltet og skoene skal matche, hvorfor? Dette er mest brukt når du har dress for eksempel. Personlig ville jeg gått for noe slikt: Navy shorts, hvit skjorte(Med grå v-hals under, en såkalt "svettesamler"), sorte converse og et mørkt belte(sort, mørkeblått etc.)

Stemning

Jeg liker den blåfargen på seilerskoene med den shortsen. Men beltet ble litt mye. Trenger ikke ramme inn den røde i så mye blått kanskje.

Rebound

Da har man vært på shopping!
Endte opp med en rutete skjorte fra dressmann (http://dressmann.com/no/index.asp?id=83484) og shortsen under. Sko og briller mangler fortsatt, holder meg nok til et klassisk svart belte. Jeg vurderer å gå til innkjøp av noen pensko, noe jeg sårt trenger uansett, som jeg kan bruke til dette antrekket også. Nå skal jeg bare vente på litt påfyll på konto også kommer brillene og skoene. Antrekket ble litt penere enn jeg hadde regnet med, men jeg har alltid vært fasinert av denne typen stil, men den har vært utenfor min pricerange, men nå fikk jeg shorts og skjorte til 500, det var ikke ille!



Jeg har egentlig vært motstander av hm i lang tid, fordi jeg aldri har hatt denne "gjennomsnittskroppen" som de lager klær til, men nå som jeg har gått ned en del så passer faktisk en god del av klærene :)

Chuck Baz

Skjorta er grei, liker ikke kontrastknapper selv, men det er småplukk.
Shortes en bra, har samme selv og er favorittshortsen min, funker til så og si alt!