Hva synes dere om?

Started by vinteRR, June 07, 2012, 20:01:56 PM

Previous topic - Next topic

Chuck Baz

Quote from: woop on June 26, 2012, 01:10:22 AM
Hva synes dere om denne oransje badeshortsen? Skal kun brukes sammen med lyse t-skjorter :)


Min assosiasjon:

Chuck Baz

Quote from: eightball on June 26, 2012, 01:58:51 AM


Hva synes dere om disse?
Hva er eventuelt best å kjøpe når jeg vil ha en sånn type seiler/loafersko
Navyblå, svart, brun elller noen kneshe farger?
Navy vil være kulest syns jeg, sort er en FOR dominerende farge til at jeg liker å bruke mye av den, går mye i hvitt og navy og om jeg har sort på meg er det sorte bukser med svarte boots eller converse. Brun syns jeg rett og slett er en mindre pen farge, kneshe farger vil i min bok bli litt tryhard, men uansett hva du kjøper handler det mest om å klare å kombinere det. Navy er den enkleste fargen å kombinere slik sett og vil se utmerket ut med både grå og beige chinos for eksempel.

tore

Quote from: eightball on June 26, 2012, 02:04:43 AM


Hva med denne i stedet hvis du vil ha oransje? Synes denne er mer "clean"



Litt kort vel?

Minner meg om korte dongerishorts for jenter.

Stemning

Den korte oransje er drittfet etter min mening. Skulle gjerne hatt en sånn. Finner nesten ikke korte nok shorts jeg.

woop

Eightball: Hvor fant du den shortsen? Må si meg ening med Stemning om at det kan være utrolig kult, så lenge man ikke har noen store, utrente og likbleke lår :)

Selveste

Hva synes dere om denne bagen og liknende bager? Blir den litt for seriøs til å kunne brukes under studier, i klassen osv. eller funker den? Tilbakemeldinger tas imot med takk.







Stylish

Synes den er fin :)
Spørsmålet er hvor mange bøker du trenger til skolen og hvor god plass det er i bagen.

Jeg brukte en messenger bag selv, men måtte gå tilbake til ryggsekk på grunn av manglende plass.

Kenti

Quote from: Selveste on August 08, 2012, 00:06:17 AM
Hva synes dere om denne bagen og liknende bager? Blir den litt for seriøs til å kunne brukes under studier, i klassen osv. eller funker den? Tilbakemeldinger tas imot med takk.



Veska alene skriker at du er en seriøs mann, derfor bør du tone den ned med resten av antrekket på en slik måte at veska bare blir "det lille ekstra" som gjør at du skiller deg ut på en positiv måte.

Hva med denne?

Jeg er veldig usikker på den selv. Noen ganger syns jeg den ser bra ut, men andre ganger tenker jeg bare at den er kjedelig.

Jeg håper noen begynner å poste noen fete jakker snart. Jeg skal kjøpe ny jakke til høsten å har lyst til å prøve noe nytt   ;D

Jeagle

digger den veska. link til sted jeg kan kjøpe den? har lenge vurdert tiger sin i sort.
men likte den andre bedre
å være eller ikke være

Selveste

#24
Takk for tilbakemeldinger Stylish, Kenti og Jeagle. Lurer på om jeg går for en litt mer diskre i svart.

Til Jeagle, hvis det var bagen jeg viste bilde av du spurte etter finner du den her http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Leather-Old-Boy-Satchel/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1900350  :)