Rødlig skjegg

Started by Gutt20, October 04, 2012, 15:37:32 PM

Previous topic - Next topic

Gutt20

Hei!

Jeg har en helt OK skjeggvekst, og liker sånn sett å ha 3-dagersskjegg ++. Problemet er at skjegget, spesielt noen steder som under haka og barten, er rødlig, spesielt når det får vokst ut litt (5-6 dager). Jeg har forøvrig et ganske sånn (innsett ord) "tykt ansikt", selv om jeg er normalvektig. Jeg har forøvrig mørkebrunt/svart-aktig hår.

Hva gjør jeg? Rødt skjegg pleier jo ikke å være det man forbinder med "kjekkaser", så kanskje jeg bare skal droppe hele greia?

Og er det sånn at skjegg skifter litt farge, alt etter hvilket lys det er (jeg tenker da på at selve skjegget ikke skifter farge, men reflekterer annerledes i et lys enn i et annet)?

Moody

Finnes definitivt kjekke menn med rødlig skjegg, men det må som alt annet bæres med stolthet for å se bra ut etter min mening :)

Jensen Ackles


James Mcavoy


Michael Fassbender


Xabi Alonso


Michael C Hall
"I probably won't go down in history, but I will go down on your sister" Hank Moody

tore


Claw


Supernova

Om du er lik jensen ackles så går d nok bra skal du se:)
Og om ikke... Så går det nok bra da også:)

Tror skjeggvekst er pluss selv om det er rødt, men tror ravi sitt blir litt mye imo.

Zervs

Hva er greia med at flere gutter med lysblondt hår ofte får rødskjeggvekst selv om ingen av foreldrene har rødlig hår?

Selv har jeg svart.

Gutt20

Greit, dere skal få for at noen ser bra ut med rødlig skjegg, men dette er jo folk som ser veldig bra ut i utgangspunktet?

Er det noen her som får bra resultater og som har rødlig skjegg? Jeg er veldig usikker, kjenner jeg...

Claw


lamasen

Quote from: Supernova on October 04, 2012, 20:56:49 PM
Om du er lik jensen ackles så går d nok bra skal du se:)
Og om ikke... Så går det nok bra da også:)

Tror skjeggvekst er pluss selv om det er rødt, men tror ravi sitt blir litt mye imo.

Bare man ikke ligner Stephen Ackles, si :)

Stanley

#9
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning

Quote from: Gutt20 on October 05, 2012, 16:35:08 PM
Greit, dere skal få for at noen ser bra ut med rødlig skjegg, men dette er jo folk som ser veldig bra ut i utgangspunktet?

Er det noen her som får bra resultater og som har rødlig skjegg? Jeg er veldig usikker, kjenner jeg...

Hei Gutt20! Jeg lekte meg med å la mitt gro i august/september. Har en mørk blond/kommune-miks hårfarge på hodet, og joda, skjegget er litt rødt. Vil anslå at 1/3 av veksten er ginger, 1/3 lysblond og 1/3 gråbrun. Jeg har egentlig ikke noe særlig til vekst heller, men jeg følte jeg hadde akkurat nok til å kunne ha det en liten stund for å se hvordandet ble når det vokste ut ihvertfall.

Det var mest et eksperiment for å se hvordan det ble når det vokste ut, men det var artig å høre hva folk sa om det. De som kjente meg fra før var litt skeptisk, litt spøking og tullemobbing fra de som kjenner meg litt. Eksen sa rett ut at jeg så helt jævlig ut og ville på et punkt ikke bli med hjem som hun pleier da jeg traff hun etter en bytur. :P

MEN, de nye jeg traff som aldri hadde sett meg før var mye mer positiv. Jeg hadde for eksempel om lag 10-12 mm gjennom fadderuken og ukene etter, som har vært mine beste uker jentemessig hittil.

Jeg har barbert det ned til 3 mm igjen nå, for jeg syns selv jeg er kjekkest da. Men konklusjonen min er at det ikke har noen videre betydning for draget mitt ihvertfall.

tore


Gutt20

Quote from: Stemning on October 08, 2012, 12:34:56 PM
Quote from: Gutt20 on October 05, 2012, 16:35:08 PM
Greit, dere skal få for at noen ser bra ut med rødlig skjegg, men dette er jo folk som ser veldig bra ut i utgangspunktet?

Er det noen her som får bra resultater og som har rødlig skjegg? Jeg er veldig usikker, kjenner jeg...

Hei Gutt20! Jeg lekte meg med å la mitt gro i august/september. Har en mørk blond/kommune-miks hårfarge på hodet, og joda, skjegget er litt rødt. Vil anslå at 1/3 av veksten er ginger, 1/3 lysblond og 1/3 gråbrun. Jeg har egentlig ikke noe særlig til vekst heller, men jeg følte jeg hadde akkurat nok til å kunne ha det en liten stund for å se hvordandet ble når det vokste ut ihvertfall.

Det var mest et eksperiment for å se hvordan det ble når det vokste ut, men det var artig å høre hva folk sa om det. De som kjente meg fra før var litt skeptisk, litt spøking og tullemobbing fra de som kjenner meg litt. Eksen sa rett ut at jeg så helt jævlig ut og ville på et punkt ikke bli med hjem som hun pleier da jeg traff hun etter en bytur. :P

MEN, de nye jeg traff som aldri hadde sett meg før var mye mer positiv. Jeg hadde for eksempel om lag 10-12 mm gjennom fadderuken og ukene etter, som har vært mine beste uker jentemessig hittil.

Jeg har barbert det ned til 3 mm igjen nå, for jeg syns selv jeg er kjekkest da. Men konklusjonen min er at det ikke har noen videre betydning for draget mitt ihvertfall.

Tusen takk for svar! Dette hørtes spennende ut. Det frister litt å prøve.