Started by svamp, June 07, 2012, 20:04:01 PM
Quote from: Potet on October 11, 2012, 05:04:54 AMDet tenkte jeg ikke pÄ. Vanskelig Ä si utifra bildet hvordan manbalternativ 1 vil henge fra skulderen. Dere jenter har kanskje noen regler for hvor langt ned bagen skal henge? EDIT: Fant nÄ en annen versjon av alternativ 1 som er litt stÞrre og som jeg synes er veldig aktuell: http://www.ejesvaskor.se/handvaskor/royal_republiq_nano_big_zip_brun.htmlDer stÄr det at lengden pÄ reimen er 154cm. Tror dere at det er langt nok? I sÄ fall tror jeg nok at jeg har funnet min manbag