BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

Manbag!

Started by svamp, June 07, 2012, 20:04:01 PM

Previous topic - Next topic

Chuck Baz

Quote from: Potet on October 11, 2012, 05:04:54 AM
Det tenkte jeg ikke pÄ. Vanskelig Ä si utifra bildet hvordan manbalternativ 1 vil henge fra skulderen. Dere jenter har kanskje noen regler for hvor langt ned bagen skal henge?

EDIT: Fant nÄ en annen versjon av alternativ 1 som er litt stÞrre og som jeg synes er veldig aktuell: http://www.ejesvaskor.se/handvaskor/royal_republiq_nano_big_zip_brun.html
Der stÄr det at lengden pÄ reimen er 154cm. Tror dere at det er langt nok? I sÄ fall tror jeg nok at jeg har funnet min manbag :D
Zara har en del som likner en del dog, om du vil se fÞrst, de er nok i dÄrligere kvalitet og dÄrligere stoff, men ser like kule ut :)

PĂŠre

Jeg har to manbags, begge med reim og hÄndtak, de ser veldig firkantete og litt businnes aktig ut, sÄ jeg fÞler ikke at det blir den samme hold-all jentebag fÞlelsen av det. :)

Potet

Da skal jeg ta turen innom Zara. Ganske greit Ä fÄ sett hvordan stÞrrelene er i virkeligheten. Er ikke sÄ lett Ä forestile seg bagen nÄr man bare ser mÄlene. Men tror nok den bagen jeg linket til sist blir min nye manbag :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Bli med pÄ 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking