Manbag!

Started by svamp, June 07, 2012, 20:04:01 PM

Previous topic - Next topic

svamp

Har fundert på å kjøpe meg en manbag, så jeg slipper å ha nøkler, mobil og annet stasj i bukselommene. Ser ikke bra ut med fulle bukselommer.. Men er manbag en grei accessory, ev noen som har forslag til en "riktig" manbag? Vil nøding bli han "femi", hehe!

lamasen


lamasen

Hehe :)
Synes ihvertfall den bør ihvertfall være nokså stor. Så det ikke blir en veske, men faktisk en bag.
En svart, litt slitt skinnbag bør vel do the trick

Norra

Har nettopp bestilt meg denne (bare 150kr!): http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Canvas-Satchel/Prod/pgeproduct.aspx?via=rec&iid=1419140
Det viktigste er vel at du går for en som er kongruent med resten av stilen din. Personlig synes jeg bagger som den kastanje viste til blir for preppy/feminin.

svamp



deepArne

#6
Kjøpte denne for nokre veker sidan:

Trengte noko til å ha lunsjen i, ryggsekk var litt lite stil. Eg ville ha ein som var så liten som mogleg, men samstundes stor nok til laptop mini. Veldig fornøgd med bagen. Plass til lunsj, laptop, lommebok, mobil, nøklar og gensar/regnbukse. Han kollapsar ikkje når han er halvfull, og han kom under momsgrensa på kr 200. Bra design og ser ikkje ut som billig drit frå Taiwan. Mange praktiske innvendige lommer og magnetlås(!) som held loket igjen.

Selveste

Likte bagen din DeepArne. Hvor stor pc får man plass til? :)

Chuck Baz

Quote from: Norra on June 07, 2012, 21:09:23 PM
Har nettopp bestilt meg denne (bare 150kr!): http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Canvas-Satchel/Prod/pgeproduct.aspx?via=rec&iid=1419140
Det viktigste er vel at du går for en som er kongruent med resten av stilen din. Personlig synes jeg bagger som den kastanje viste til blir for preppy/feminin.
Har den samme selv, "ryggen" på den er veldig løs og den åpner seg fort av seg selv fordi den har en åpne/lukkefunksjon med magneter.
Alt i alt fornøyd, men har aldri verdisaker i den fordi ting fort kan finne på å dette ut av akkurat den satchelen :)

deepArne

Quote from: Selveste on June 07, 2012, 23:09:40 PM
Likte bagen din DeepArne. Hvor stor pc får man plass til? :)
Ikkje kjempegod plass til 13.3", men det går. Får ikkje plass til så mykje meir i tillegg då.

Jungeldyret


tore

Tipper dere går glipp av en del sjanser ved å gå med veske, gutter  ;)

Når det gjelder førsteinntrykk, så er vel veska det første man ser..

Stylish

Det er ikke en veske, det er en messenger bag.  :)

Quirky

Det har jo ingenting å si om det er en veske, uansett. Driter du i det selv, vil andre drite i det og :P

Femininist

Jeg liker vesker og manbags, de gjør antrekkene mer komplette =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.