Tips? Skape en leken tone?

Started by Miss Føniks, June 09, 2012, 17:18:57 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Hei: Jeg syns det er litt vanskelig og skape en leken god tone mellom meg og han jeg holder litt på med. Andre igjen har det vært lett med. Spesielt når det glir inn på noe som helst seksuelt,har litt vibber at han kanskje har dårlig selvtillit på emne?
Hadde vært så deilig vis kommunikasjonen oss i mellom ble mer avslappet og leken. Føler han holder igjen ofte. Noe som gjør at jeg også holder igjen. :P

Hva kunne jeg gjort bedre her? (vet kommentaren jeg gir han der,ikke er særlig pen men fortjent. Jeg er litt lei av at han skal ha meg til og gjøre ting uten og gi meg tilbake :P Kjedelig!! Jeg tenner på selvsikkerhet og en som tar styring. Noe han ikke gjør)


Chatte Sesion

Kjekkas:  ikke sleepy, men må jo sove! tidlig jobb imorra. får ta meg en kjapp en på do etterpå så gå det rimlig greit tipper jeg
Miss føniks: ha ha :D Jepp beste sove medisinen!
Kjekkas: Det er helt korrekt! Ble jo ikke noe action engang på bursdagen min så har litt og ta igjen
miss føniks:   ha ha :D Får ha det til gode ;)  Du var jo så trøtt atte :)
Kjekkas:   nah :)
Miss føniks: Du får vise litt mer at du vil da vettu ;) Må ha det inn med t-skje nemlig [:D] Ps: ta tak i hånda mi ned til gullstaven teller ikke :p (A)
Kjekkas:  nei pff, blir ikke noe på deg så :)
Miss føniks:  He he :D Blir jo aldrig noe på meg uansett. Jeg må jo bare dra'n ;)
Kjekkas: ;)

The Phoenix always rises from the asses

lamasen

Jeg har vært en slik type før, og jeg mistenker at det kommer litt av det som ble snakket om i dette blogginnlegget: http://www.usminket.no/2012/06/det-verste-gutter-vet-at-jenter-gjr.html

Her snakkes det om "utnytter" som å leke med følelser, men det å "trenge seg på" jenta er helt klart i samme gate i mitt hode.
Det kommer litt av en tankegang om at jenta egentlig ikke er så glad i sex, men kan være med en gang i blandt.

Av egen erfaring er det helt klart litt vanskelig tema å ta opp uten å provosere gutten/forverre situasjonen, men det er at par ting som bør hjelpe.

- Ikke vær avvisende de gangene han faktisk tar initiativ. Følelsen av at han prøver å egle seg innpå deg MÅ du unngå. Vis at du elsker det og la det gå selv om du ikke skulle ha så lyst et par ganger. En investering :)

- Gi ham følelsen av at han er bra i senga. Etter en god runde, kan du "ikke få nok" og ber om mer. Si ting som "elsker når du tar initiativ sånn" osv.

-  Aldri klag over at han er initiativløs, tafatt, pusete osv. Det fører bare til at han føler seg ubrukelig, og blir verre. Gjør deg heller ekstremt tilgjengelig (
   


Den gode nyheten her er at dette kan snu over natta (pun intended:) Det kommer ikke nødvendigvis av dårlig selvtillit som du sier. Det er lett for jenter å putte alt i den sekken der. Det handler nok mer om jentesynet som han har blitt prentet inn med gjennom livet. Så snart han merker hva som er greia vil han nok endre seg kjapt :)

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Miss Føniks

Wow, takk for et godt og tankevekkende svar :)
Tror du har mye rett der jeg!

Quote from: lamasen on June 09, 2012, 18:30:52 PM
Jeg har vært en slik type før, og jeg mistenker at det kommer litt av det som ble snakket om i dette blogginnlegget: http://www.usminket.no/2012/06/det-verste-gutter-vet-at-jenter-gjr.html

Her snakkes det om "utnytter" som å leke med følelser, men det å "trenge seg på" jenta er helt klart i samme gate i mitt hode.
Det kommer litt av en tankegang om at jenta egentlig ikke er så glad i sex, men kan være med en gang i blandt.

Tror du er inne på noe der! Han jeg styrer med,som fortalt tidligere har jeg vært av og på med i flere år nå. Han kan du vel si var en player tidlgere. Han har aldrig hatt et langvarig særiøst forhold.(og i mine øyne,er det der man lærer god sex) Men mange damer vet jeg at det har vært....

Jeg føler at han kun tenker på seg selv når det kommer til sex. Han skal somregel enten ha meg til og ri han, suge han eller masser om og "nappe i løken". Tar hånda mi ned*hint hint* Noe jeg blir veldig irritert over:P Dette gjør at jeg blir lei og kjeder meg. Det har også mange ganger gitt meg en følelse av og blir brukt....(noe som nok påvirker min værmåte mot han?)
Ikke minst er dete en stor turn off og KJEDELIG! Dermed får ikke jeg ikke lyst til og gi mitt beste tilbake. Fordi jeg føler at jeg ikke får noe tilbake,og fordi jeg savner den sexen hvor man føler partneren bryr seg om hvordan man har det.

Han tok opp en gang i fylla at vi ødelegger nok for hverandre når det kommer til sex. Husker ikke alt han sa nå(litt full å). Han fortalte om ei som plutselig hadde sugd han i bilen at han digga det....Han ba meg være frekkere i kjeften og bestemmende. Noe som for meg er unaturlig...er ikke selvsikker nok. Men det er noe som for meg kan komme vis partneren tørr og ta styring.(fins ikke no mer turn one en selvsikkerhet og en som ikke er red for og ta kontroll) Det gjør at jeg føler meg tryggere,og da løsner den biten etterhvert.  Jeg overasket han jo med og dukke opp i sexy undertøy hjemme hos han,,uplanlakt. For og rpøve og endre på ting....sysn egentlig ikke det hjalp mye....Men det var første gang jeg gjorde noe sånt midt i uka...MYE bedre en fylle/helge sexn vår i det minste.



Av egen erfaring er det helt klart litt vanskelig tema å ta opp uten å provosere gutten/forverre situasjonen, men det er at par ting som bør hjelpe.

- Ikke vær avvisende de gangene han faktisk tar initiativ. Følelsen av at han prøver å egle seg innpå deg MÅ du unngå. Vis at du elsker det og la det gå selv om du ikke skulle ha så lyst et par ganger. En investering :)

Ja,den følelsen der får jeg jo alt for ofte og da blir jeg irritert....har prøvd så mye og teese han, hinte om forandring på det jeg misliker. Si at "er det ikke mer spennende ting vi kan gjøre?" Uten at det har funket.

Har prøvd og bli flinkere og rose han vis han gjør noe bra. Har altid sysn den type snakk har vært vannskelig,så har måttet jobbe litt med meg selv der. Og skal fortsette me det :) Kan vel prøve og virkelig gi alt i blant. Men for meg er det vannskelig og kalre det, når han ikke gir meg nok respons tilbake...  :-[

- Gi ham følelsen av at han er bra i senga. Etter en god runde, kan du "ikke få nok" og ber om mer. Si ting som "elsker når du tar initiativ sånn" osv.

Godt tips,jeg har prøvd litt. Men kan nok bli enda bedre !

-  Aldri klag over at han er initiativløs, tafatt, pusete osv. Det fører bare til at han føler seg ubrukelig, og blir verre. Gjør deg heller ekstremt tilgjengelig (
   
Hm har vel prøvd og si det på en pen måte flere ganger....og det er en uting? Hva skal man da gjøre for og si i fra om sånne ting? Bare oppmunte og disse tingene du sier? Er red for og gjøre meg "ekstremt tilgjengelig",da komer frykten for og bli brukt litt inn hos meg.....men er vel og være det i blant men ikke hele tiden?

Den gode nyheten her er at dette kan snu over natta (pun intended:) Det kommer ikke nødvendigvis av dårlig selvtillit som du sier. Det er lett for jenter å putte alt i den sekken der. Det handler nok mer om jentesynet som han har blitt prentet inn med gjennom livet. Så snart han merker hva som er greia vil han nok endre seg kjapt :)

Jepp, han har muligens et litt feil syn der....Dette har frustrert meg så lenge, men har ikke ant hvordan jeg skulle ta tak i det,på en god måte. Bahh hva man gjør for noen man er glad i ass :p

The Phoenix always rises from the asses

Miss Føniks

Dette ble jo veldig avsporing, skulle nok ligget i generelt i steden :)
Går den an og bytte hele tråden over dit?
The Phoenix always rises from the asses