skjorte- spørsmål

Started by Hopefull, June 10, 2012, 18:07:40 PM

Previous topic - Next topic

Hopefull

Det jeg lurte på var hva den generelle feelingen om skjorter med trykknapp er i forhold til vanlige knapper dersom skjorta ellers er fet. Jeg har også lagt litt merke til de skjortene med oppbrettede ermer hvor ermene er festet med en knapp slik at de forblir oppbrettede er dette negativt ? sikkert noen stilsikre fok som kan komme med god input her :)

Vandelay

I utgangspunktet så synes jeg både skjorter med trykknapp og skjorter hvor du kan feste skjortearmen høyere opp kan være stilig. Da er det andre elementer som er viktigere, f.eks passform (om du har valgt rett størrelse for kroppen din) eller om skjorta passer med resten av antrekket.

Chuck Baz

Quote from: Vandelay on August 07, 2012, 09:47:52 AM
Da er det andre elementer som er viktigere, f.eks passform (om du har valgt rett størrelse for kroppen din) eller om skjorta passer med resten av antrekket.
Dette som er viktigst uansett, detaljene kommer i andre rekke, men ser helst etter skjorter uten slik knapp selv.

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen

Selv synes jeg standard skjorter med oppbretta ermer ser mye bedre ut enn sånn med knapp.

Stemning

De der knappegreiene som du tester ermet med må man jo brette den til langt over albuen for å bruke. Det liker jeg ikke, jeg bretter mine skjorter til albuen, enten såvidt over eller såvidt under. Kommer an på skjorten.