Festantrekk; Seiler

Started by Eh, June 11, 2012, 21:27:47 PM

Previous topic - Next topic

Eh

Skal på fest til helga med seiling som tema. I den anledning trenger jeg tips til hva jeg kan ha på meg så hadde satt stor pris på hjelp her. Er selvutnevnt landkrabbe, så har ikke peiling på hva seilefolk går med.

Hvis jeg i tillegg får tips til hvilke butikker jeg får kjøpt dette er det supert! Kan også ta nettbutikker, men da må de ha rask levering :)

Rebound

Hm har masse billig, men bra. Nå spørs det litt om du har lyst på denne pappagutt-seiler stilen, eller en faktisk seiler. Men den allmenne oppfatningen er jo at seilere går i skjorter og bermuda shortser, så det er vel kanskje den safeste looken. Den billigste også, ettersom en del ekte seilertøy gjerne går opp i titusenkroners klassen ;)

En shorts med press, sammen med en fin skjorte eller pique, seilersko, kanskje seilerjakke, og raybans. Der her du vel den generelle oppfatningen av dagens seiler. Egentlig ganske trist, har seilt i mange år selv og jeg har vel aldri tatt meg selv i å bruke et sånt antrekk på båt. Men som sagt er det den allmenne oppfatningen av en seiler og både den billigste, enkleste og raskeste måten å bli oppfattet som seiler på.

Eh

I følge værmeldingen melder de rimelig grått vær, så kanksje beige, litt opprulla, chinos funker? Overdel er jeg derimot usikker på, har du forslag til skjorter? :)

Har en ensfarget navy blå skjorte i skapet. Sammen med en hvit v-hals eller singlet kan det vel gå?