Hårvoks !

Started by woop, June 11, 2012, 17:36:32 PM

Previous topic - Next topic

lamasen

Quote from: myxomatosis on June 17, 2012, 01:59:56 AM
Jeg har veldig, veldig tjukt hår og har også fått ganske mye lengde på det etterhvert. Skulle gjerne hatt noe hårprodukt som ga meg god hold UTEN den derre "matte" looken som gjerne hører med! Synes nemlig "wet-look" er mye mer sexy for min del ;)

Melange :)

KMS Hairplay synes jeg er veldig bra, men det avhenger jo veldig av hårtypen man har. Spør frisøren din, så vet de hva som passer.

Mr.Brightside

Siden vi har pissingcontest om å ha tykkest hår, så blir jeg nødt til å melde meg på. Jeg har også sinnsykt tykt hår! Det vokser stort sett i alle retninger, og samler jeg håret langt nok får jeg afro. Så sant jeg ikke dytter en halv boks med guffe i det. Da blir det stort sett veldig bra. Før brukte jeg Renati, nå bruker jeg ID. Den hardeste av dem. Håret mitt blir shiny, litt mørkere, og jeg kan forme ulla mi til en kul frisyre. Som holder :)

Jeg tror det finnes to strategier når man har ufrivillig adoptert en halv sau på hodet:
1. Sterkeste og tykkeste voksen som finnes for å forme den frisyren en vil ha.
2. En mye lettere/våtere voks som brukes til å få håret under kontroll, samtidig som en lar lammet beite der det selv føler gresset er grønnest.

Men for å være litt mer positiv på egne vegne ligner håret mitt veldig mye på Orlando Bloom sitt. Det kuleste er å prøve å kopiere noen av hans sykt sexy frisyrer.
Rise and rise again, untill lambs become lions

Chuck Baz

Quote from: lamasen on June 17, 2012, 14:08:29 PM
KMS Hairplay synes jeg er veldig bra, men det avhenger jo veldig av hårtypen man har. Spør frisøren din, så vet de hva som passer.
Frisørene får vel også betalt for å selge deg visse produkter, ble pusha på KMS selv, fungerte ikke i det hele tatt på meg eller mitt hår :)