BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

Hvem vinner EM?

Started by tore, June 11, 2012, 17:14:34 PM

Previous topic - Next topic

tore

Hvem vinner EM?

Vinneren fÄr kred :D Ekstra kred hvis du spÄr et annet lag enn Tyskland og Spania.

Jeg har allerede sagt at jeg tipper Tyskland til alle kompisene, sĂ„ det det blir Tyskland pĂ„ meg  8)

dtn

Tipper Russland gÄr hele veien i Är, anfÞrt av en glitrende Arshavin.

Selveste


Stanley

#3
.
Hvis du ikke spĂžr, vil svaret alltid vĂŠre nei.

Quirky

Siden de er med, og sÄnn? ;P

Jeg tror Spania vinner, men hÄper pÄ skandinavene!

Jungeldyret

Frankrike eller Tyskland.


Chuck Baz

Sagt at Tyskland vinner EM i et Ärs tid nÄ sÄ kommer ikke til Ä trekke tilbake det nÄ. Eller sÄ hÄper jeg jo pÄ Russland da, artig lag Ä se pÄ!

Rebound


Stylish

Spania slĂ„r Tyskland 2-0 i finalen  8)

Remi

Tror Spania vinner, muligens Tyskland.

Italia imponerte mot spania og var til tider farlig fremmover. Tror de ogsÄ har en mulighet.

Leonenko

Hadde hĂ„pet pĂ„ Nederland, men det ser jo ikke akkurat lovende ut nĂ„  :-\

mortenoe

Har tippe konkurranse pÄ jobb og med en kompisgjeng. Har da tippet 300,- totalt pÄ tyskland. Ser lovende ut sÄ langt.
Er du klein eller?

Remi

Tyskland spiller bra! Ronaldo e pĂ„ nivĂ„ med Torres nĂ„   :P

Stanley

#13
.
Hvis du ikke spĂžr, vil svaret alltid vĂŠre nei.

Remi

Quote from: Autowin on June 14, 2012, 08:43:16 AM
Quote from: Remi on June 13, 2012, 23:37:42 PM
Tyskland spiller bra! Ronaldo e pĂ„ nivĂ„ med Torres nĂ„   :P

Takk :)

Ronaldo pÄ nivÄ med Torres vil si; Raskt rykk, rask topphastighet, god skuddplasseringen, god dribler, god lagspiller.

og vaksinert mot mĂ„l  8)

Bli med pÄ 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking