Palmesus

Started by Rebound, June 27, 2012, 21:17:40 PM

Previous topic - Next topic

Rebound

Tjëna! Nå har jeg skjønt det sånn at en av dere her inne jobber med å arrangere Palmesus i Kristiansand, jeg husker ikke hvem det var. Men fordi ingen har laget en tråd om det så gjør jeg det :)

Hvem skal til Palmesus?

Vi er fire karer som turer nedover fra Oslo på torsdagen, fikser opp en chill leilighet(for å få festivalstemningen) :P og et rått vors før vi stikker på byen, så er det seff nach. På fredag står vi i baren fra 15 (jeg er mest sannsynelig han med blå caps bak fram og tredagers skjegg), da kjører vi nach. På lørdag er det bare chille på palmesus, før nach, her er bare jentene invitert :) Sorry lads..

Hadde vært kult å møte noen av dere!

Roman

Nice, jeg er klar for å få til en skikkelig jentefest hos dere!! =)
Be like water my friend.

Rebound

Quote from: Ananas on June 28, 2012, 22:58:04 PM
OMG meldte meg nettopp som frivillig
Så fett! Vet du hvor og når du skal jobbe? Gleder meg som en unge  ;D

Roman

Nå var du kjip Ananas.
Palmesus er jo syyykt mye kulere enn Bergen og de andre tingene du skal til helgen... >:(

Jeg kommer vel innom festivalen i 8tiden på fredag, og 6tiden på lørdag. Jeg fikk seff ikke skiftet vaktene på jobb :/
Keen på å treffes Rebound?
Be like water my friend.

Rebound

Quote from: Vibingray on July 03, 2012, 09:56:33 AM
Nå var du kjip Ananas.
Palmesus er jo syyykt mye kulere enn Bergen og de andre tingene du skal til helgen... >:(

Jeg kommer vel innom festivalen i 8tiden på fredag, og 6tiden på lørdag. Jeg fikk seff ikke skiftet vaktene på jobb :/
Keen på å treffes Rebound?

Absolutt! Jeg står i baren på fredag, med blå caps regner jeg med. Sender deg PM nu.

Til alle dere andre her også, vi skal ha nach hos oss både natt til fredag og natt til lørdag. Send meg en melding om dere er keene!

phalle

Quote from: Rebound on July 03, 2012, 19:09:09 PM
Quote from: Vibingray on July 03, 2012, 09:56:33 AM
Nå var du kjip Ananas.
Palmesus er jo syyykt mye kulere enn Bergen og de andre tingene du skal til helgen... >:(

Jeg kommer vel innom festivalen i 8tiden på fredag, og 6tiden på lørdag. Jeg fikk seff ikke skiftet vaktene på jobb :/
Keen på å treffes Rebound?

Absolutt! Jeg står i baren på fredag, med blå caps regner jeg med. Sender deg PM nu.

Til alle dere andre her også, vi skal ha nach hos oss både natt til fredag og natt til lørdag. Send meg en melding om dere er keene!


Jeg skulle lett vært med! Men jobben er kjip og gir meg vakter fra 8-20 både fredag og lørdag :(