Dine største turn on/ offs ?

Started by Hopefull, June 28, 2012, 09:16:10 AM

Previous topic - Next topic

Hopefull

Vet ikke om d er laget noen tråd om dette før, tenkte kansje d kunne utvikle seg til en morsom liten tråd, skriv gjerne en forklaring på hvorfor du digger/ ikke digger d hvis du føler for d :)

Turn on :

positive smilende jenter

jenter som er flinke til å uttrykke følelser fysisk   (her tenker jeg mest på annsiktsmimikk og kroppsspråk, digger spesielt puppyeyes/ dådyrblikk= sykt sexy!)

jenter i joggebukse ( ja jeg vet d er litt rart, vet egenlig heller ikke hvorfor jeg liker d )

Turn offs

kort hår på jenter (tror d gir meg en litt gutteaktig følelse, ikke bra)

alt for dominerende jenter ( sykt usexy hvis hun er for sjefete og skal bestemme alt for mye)


Ole GV

Bra initiativ :)

Turn on:
- Humørfylte og positive jenter
- Godtroende jenter (som tror godt om de fleste mennesker rundt seg)
- Bittelitt naive jenter er sexy
- Jenter som står for det de mener uten å virke dominante eller kontrollerende for samtalepartner
- Ambisiøse jenter
- Jenter som trenger en hjelpende hånd

- Jenter som holder blikkontakt
- Jenter som tør å smile
Disse to føler jeg går direkte under selvsikkerhet

Turn off:
- Dominante jenter, som må ta plass til enhver tid
- Jenter som er veldig innesluttet
- Jenter som konstant søker oppmerksomhet
- Jenter som konstant trenger bekreftelse
  (Selvfølelse dukker opp her)

Jeg kan ofte se på meg selv at jeg ser mye mer på jenta som sitter tilbakelent og ikke trenger å si så mye i forsamlingen. Hun "søte" som kommenterer iblant
Venninda som kanskje eksponerer seg for oppmerksomhet hele tiden, ser jeg ofte forbi uten å tenke over det

Hvor mye tror dere selvfølelsen til partnere har å si i ett forhold?
Tror dere hverdagen vil være i en mye større grad enklere, enn for at par som har problemet med lav selvfølelse begge to?
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

mortenoe

Jeg har sansen for jenter som viser at de er komfortable med sin egen kropp, det som derimot er en enorm turn-off er jenter som er ukomftable med egen kropp og viser det veldig tydelig.
Er du klein eller?

Andreas GV



dtn

Turn on:
- Smarte jenter
- Jenter som er trygge på seg selv

Turn off:
- SNUS!
- Jenter som er ukomfortable med kroppen sin

Stemning

Turn ons:
guttetisser <3

Turn offs:
feminine jenter :(

Ole GV

Ny erfaring idag:
Turn on: Jenter som gjør ting de ikke kan, og ler av det i ettertid

Turn off: Jenter i anleggsbukser (orange bukser med reflekser rundt leggene) :-)
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Stemning

Quote from: Vaffel on July 06, 2012, 20:46:10 PM
Turn off: Jenter i anleggsbukser (orange bukser med reflekser rundt leggene) :-)

Hva med en Grisedeilig, selvsikker dame i anleggsbukser og ikke noe annet? ;)  8)

Ole GV

Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Jeagle

on: søt jente i søt kjole(ikke sexy kjole, men en som gjør at man må bruke litt fantasi)
off: jenter med buksen oppunder armene, jenter som har enorm snus leppe, jenter uten tenner(yes har sett det) og til slutt skal tingels få en spesiel av meg: bestemor

ps: jeg er meget kresen
å være eller ikke være