Hvem synes du er penest?

Started by QueenB, July 10, 2012, 22:06:17 PM

Previous topic - Next topic

QueenB

Dominique


Sabrina


Hege


Pia


Megan post-kirurgi




Et lite eksperiment. Du må gjerne begrunne hvorfor du stemmer som du gjør :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Jeagle

å være eller ikke være

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Jeagle

å være eller ikke være

QueenB

post et bilde av din type, da. Men det må ikke være et photoshoppet magasinbilde, men mer paparazzi eller naturlig avis-bilde.

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Lahoya

Megan Fox.  Men så gav du ikke fullt så bra bilder av de andre jentene stakkars.

QueenB

ok, men du vet hvem de (fleste) andre er, så du vet hvor pene de kan være. poenget var å vise naturlige bilder, hvor de ikke poserer deilig og tilgjort. det er type utseende du skal bedømme, og ikke foto.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Claw

Hun her er diggest:


Quote from: QueenB on July 10, 2012, 22:50:32 PMpoenget var å vise naturlige bilder, hvor de ikke poserer deilig og tilgjort.
Teit regel  :P ::)

Lahoya

Clawwwww Slutt å vise så deilig jente!!!

Jeagle

Tror ikke jeg gjør det. De jentene jeg virkelig liker er de jeg hacker opp med. Når jeg tør. Tar de for de de er er ikke så overfladisk
å være eller ikke være

VB

Egentlig er ingen av de min type, men valgte Pia siden det var hun som så mest interessant ut. De andre ser ut som plastikk fjes, hun ser ut som hun har litt personlighet.

Egil GV

Gjør en ting du er redd for hver dag!

mortenoe

Er du klein eller?

tore

Er de tre første kjendiser også? Aldri sett dem før

QueenB

hun første er fra america's next top model, og hun andre er n skuespiller.

men kan dere si hva det er som gjør dem pene/evt. ikke pene? nysgjerrig.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.