Kommer i sexakten altfor seint!

Started by Lahoya, July 20, 2012, 15:53:39 PM

Previous topic - Next topic

Lahoya

På tide å ta det opp for min del.

Det står alltid om hvordan man skal la være å komme for tidlig som mann i senga, men jeg sliter med at jeg må bruke minst halvtime for å oppnå klimax og komme. Det hørtest sikkert digg ut, men det er inn i pokkers meg slitsomt hver gang. I tillegg tar det veldig på junior og kåtheten. Jeg har utrolig god kondis siden jeg har trent distanse løp siden jeg var liten. Kan kjøre hardt på lenge.  Kanskje det har noe innvirking, aner ikke.  Noen som har kjennskap til dette problemet???


Ole GV

Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Lahoya


Stemning

Når du runker da? Er du godt kjent med egen seksualitet/hatt mye sex før, eller er dette erfaringer fra one night stands? Hatt kjæreste og jevnlig sex?

Høres merkelig ut dersom du har hatt sex jevnlig og har hatt tid til å finne ut hvordan du kan komme fortere, men vi er jo alle forskjellig.

Selv kan jeg finne på å nestenkomme hvis det blir for digg, sånn at man får første rykningen men ikke noe utløsning. Hvis jeg er helt i ro i noen sekunder da, så kan jeg ofte kjøre på mer og hardere uten å være i fare for å komme på en stund, og da kan jeg merke samme problemet med å komme på slutten siden jeg allerede har nesten kommet. Da blir jeg som regel veldig svett på rygg osv. etter hvert. :P

Lahoya

Har alltid håndkle klar for jentas skyld og min ^^


Jeg aner ikke. Har ikke noe med kåthet ettersom jeg er keen på jenta. Seff venter jeg noen dager kan jeg komme asap, men da kan jeg semi-komme jo mer jeg kommer.  Jeg har fått en rar pikk :/

Roman

#5
Det virker nesten som du har "mista" litt kontakt med junior rett og slett.
Kanskje du har ubevisst fortrengt mye følelser fra ung alder, eller bare fortrengt "ideen" om å "komme for fort" fra tidlig av?

Men på den andre siden kan det jo være at du har har mista mye følsomhet naturlig?
Om du er omskjært har jo også mye å si på følsomheten.

For min del er jeg veldig i "kontakt" med kroppen min, og jeg kan nesten komme for tidlig om jeg "glemmer" meg, under akten.
Be like water my friend.

Mr.Brightside

Dette har jeg erfart selv. Forklaringa og løsningen (so to speak) er ganske enkel.

Guttetissen er på mange måter som en slags muskel. Hvis du bruker den mye, blir den sterkere. Og hvis du bruker den mye på en spesiell måte - så blir den fort veldig vant til det. Dvs at hvis du runker 15 minutter hver dag, så er Mr. Johnson innsilt på å komme etter 15 minutter. Uansett. Hvis du har lagt til deg "uvanen" å runke minst 30 minutter om gangen, så vil du få mye bedre utholdenhet. Spesielt hvis du runker hardt i tillegg.

Løsning:
- Runk forsiktig, og gjerne sakte
- Sørg for å bli ferdig på 15-20 minutt
- Knipeøvelser etc for å trene muskulaturen rundt Fyrtårnet

Over tid vil du forandre utholdenheten til å bli dårligere. Og du vil mest sannsynlig komme mye kjappere, og uten mindre anstrengelse. Da jeg først begynte å knulle eksen brukte jeg aldri mindre enn 30 minutt på å komme. Etter å ha pult henne gjevnlig i noen måneder - så godt som runkefri - så kom jeg naturlig etter 20.
Rise and rise again, untill lambs become lions

Lahoya

Wow mr Brightside. Takk for infoen :D    Var absolutt interessant  ^^

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Supernova

Quote from: Autowin on July 22, 2012, 00:00:02 AM
Ha seg med eksen? Hvordan er det mulig?

Filosofene undres...

Er vel fordi de ikke er sammen lengre og da blir det feil å omtale den spesifikke jenta som dama eller kjæresten.

Mr.Brightside

Fordi jeg refererer til sex i fortid?
Rise and rise again, untill lambs become lions

tore

#11
Quote from: Stemning on July 21, 2012, 01:58:25 AMDa blir jeg som regel veldig svett på rygg osv. etter hvert. :P

Den beste sexen jeg har hatt er da begge har vært gjennomvåt i svette og har holdt på lenge.

Stemning

Quote from: tore on July 22, 2012, 19:07:21 PM
Quote from: Stemning on July 21, 2012, 01:58:25 AMDa blir jeg som regel veldig svett på rygg osv. etter hvert. :P

Den beste sexen jeg har hatt er da begge har vært gjennomvåt i svette og har holdt på lenge.

OG mange steder helst, sofazexh<3

Mr.Brightside

Er du sånn som også liker skinnsofasex?
Rise and rise again, untill lambs become lions

Stemning