Forsidebilde / Cover photo facebook

Started by upandcoming, July 27, 2012, 21:40:17 PM

Previous topic - Next topic

upandcoming

Noen som har noen tips her?

Dette er jo et bilde som alle kan se, venn eller ei. Lurt å ha et bilde av seg selv? Du og gutta som gjør noe kult, natur? Hobby?

Hva tror dere?

fuglen

Dette har jeg også lurt på! Jeg har værtfall et bilde av I love house music greier, uten at jeg vet om det er kult eller ikke :p

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Voltaire

Quote from: fuglen on July 28, 2012, 12:43:59 PM
Dette har jeg også lurt på! Jeg har værtfall et bilde av I love house music greier, uten at jeg vet om det er kult eller ikke :p
Synes det er kult med ting som viser interesse, så lenge bildet er pent. Mener at forsidebildet har som oppgave å se estetisk bra ut samtidig som det formidler noe av deg som person. :)

Kanskje det viktigste bare er å "ikke gjøre feil"? Hvis bildet er slik at jeg ikke kan skjønne motivet uten å klikke for full størrelse, hva er da poenget? ???

PS: Er jeg den eneste som føler en slags avsky for sånne tullefilosofiske sitater som "Live your life to the fullest each day and be grateful - The Dalai Lama", spesielt som forsidebilde, men også som sitater på profilen til folk? Synes heller ikke noe om at folk har forsidebilder av andre mennesker, for eksempel et idol. Men det er jo fordi jeg synes det er tullete å ha ett annet menneske (utenfor sin omgangskrets) som sin tilsyelatende viktigste interesse.

Anugita

Om man har landskap eller Dalai Lama eller ungen sin eller hunden sin bryr meg fint lite..
Det som er turnoff er forsidebilde hvor han viser frem den "deilige" kroppen sin, bilen, eller fyllebilder fra fest...

Stemning

Jeg har et bilde av surfebrettene mine. Kanskje jeg skal slette bildet av bilen som er bildet før. ;) Det skal sier at den tar seg godt ut der, fiiine bilen min. Som jeg skal selge. :(

Femininist

Jeg har alltid bybilder jeg selv har tatt. Har egentlig ingen preferanser på hva andre skal ha =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Zervs

Hvis man er over gjennomsnittet flink med fotografi, synes jeg et naturbilde kan være fint. Så et HQ bilde tatt i regnskogen i Amazonas, rått!

Voltaire

Eller så er det bare å stjele ett eller annet fra noe sted på nettet  8)

Eh

Har kun hatt to forsidebilder, det ene er et naturbilde jeg har tatt og det andre er et actionbilde av meg selv. Begge har relativt bra respons med godt over 20 likes :)