ESTETIKKTRÅDEN! (Bildetråd; kropp, trening, fremgang)

Started by Stemning, August 10, 2012, 13:08:08 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

You go Ananas! Gleder oss til underveisbilder! :)

Ang. Vektertorget så er de tilknyttet SIB (studentgreiene) så der er det singletforbud... :/

http://www.ba.no/nyheter/article5460240.ece

http://www.facebook.com/events/144740705584749/

Eh

Sorry, vektertorget ble nettopp tatt vekk fra ok-lista mi.

Claw

Utifra hva jeg har sett hadde jeg heller tatt vektertorget. Elixia er dyrt hvis man hovedsaklig skal trene individuelt, men det er jo bra gruppetimer der hvis du vil ha det.

Jeagle

skal du ikke trene med noe annet enn vekter og skal ikke trene med studentene er itrain best. 199 i mnd
å være eller ikke være

Roman

#49
Quote from: Claw on August 14, 2012, 22:31:55 PM
Husk at med kosthold hjelper det ikke å være nazi på matvarer dersom du ikke er nazi på energibalansen. Det er uansett energibalansen som avgjør vektendring, uavhengig av om du spiser 2000kcal fra kebab eller kylling&brokkoli. Så jeg ville heller vært nøye med kcal-regnskapet, og ikke totaltforby matvarer.

Jeg ser på kosthold som energibalansen :) Men jeg utelukker f.eks sjokolade som er svært tettforpakket med kcal, samtidig som "metthetsfølelsen" man får av sjokolade er svært lav iforhold til mengden en stapper i seg.

@Eh, ja en kan se at du har holdt deg i skinnet.
Du er en inspirasjon mann! :)

Ps: Modig gjort av deg å slenge ut bilde Ananas, og lykke til med målet ditt :)
Be like water my friend.


Claw


Eh

Høyden er foreløpig på 175, satser på å gro 15cm innen jeg er 26! :p

Vekt er jeg litt usikker på, veide meg i går kveld og var 78,3, men kveldsvekt teller vel strengt tatt ikke.

Claw

Hehe, ambisiøst ;D

Ser ut som matchvekt det da, ligger på 85KG på 180cm selv og merker jeg kunne hatt godt av litt lavere fettprosent. Blir kanskje mer fokus på kropp til neste sommer, har kun vært maksstyrke hittil.

Eh

Morgenvekt i dag var 76,0. Har bittelitt fett igjen og  når vannet slipper helt gjetter jeg at jeg går ned noen kilo til :)

Eh

Sideflesket ;)

Ligger på 2700 kcal nå, så er nok ikke lenge igjen før det slipper helt. Spiser 40g mindre ris og 20g mindre havregryn til dagen nå. Merker det litt på energien, men foreløpig går det veldig bra! :)

Eh

Trener styrke 6 dager i uka, 5 kardioøkter (vanligvis 30 min med intervaller på mølla) og 3 økter på ro-maskin. 5x500m intervall, langkjøring (1000m+4000-5000m+1000m) og 1000m.

Fri på lørdager hvor jeg også har oppkarbingsdag, dvs 10g mer havregryn, 15g mer ris til hvert måltid + et valgfritt måltid :)

SpantaX

Quote from: Eh on August 16, 2012, 09:42:07 AM
Trener styrke 6 dager i uka, 5 kardioøkter (vanligvis 30 min med intervaller på mølla) og 3 økter på ro-maskin. 5x500m intervall, langkjøring (1000m+4000-5000m+1000m) og 1000m.

Fri på lørdager hvor jeg også har oppkarbingsdag, dvs 10g mer havregryn, 15g mer ris til hvert måltid + et valgfritt måltid :)

Imponerende Eh!

Rått at du har viljestyrke til et såpass strengt kosthold :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

QueenB

Quote from: Eh on August 16, 2012, 09:42:07 AM


Fri på lørdager hvor jeg også har oppkarbingsdag, dvs 10g mer havregryn, 15g mer ris til hvert måltid + et valgfritt måltid :)

du slår deg skikkelig løs på lørdager, med andre ord. gærning  :P
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

SpantaX

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.