Noen som vil treffes i Bergen?

Started by TropiskJuice, August 22, 2012, 23:21:07 PM

Previous topic - Next topic

Stemning


Mr.Brightside

Vi ble faktisk en ganske fin gjen! :) Brightside, Tingles, Ananas, Habbi, Jeagle & en til (escobar?).
Rise and rise again, untill lambs become lions

Habbi

Hvem er keen på en ny runde nå til uka?

Mr.Brightside

Rise and rise again, untill lambs become lions

Selveste

Jeg er med på fredagen hvis noen er interesserte, Jeagle jeg svarer her isteden  ;).

Stemning


Stylish

Jeg skal prøve å stille denne gangen :)

Jeagle

torsdagen er helt håpløs for meg nå ser jeg. kan bli med på en edru tur ut på fredagen siden jeg ska låse opp ting på lørdagen.
å være eller ikke være

Selveste

Hvilke steder pleier dere typisk å dra ut? :)

Stylish

Scotsman i helgene og lille/garage i ukedagene for min del :)

Stemning

Scotsman faktisk. Får du snakket noe der? Opplever det stedet som en eneste lydmur, men kan ha noe med at jeg ofte gikk der før jeg fikk teken å gjøre.

Stylish

Jeg synes Scotsman er et av de bedre stedene å bli kjent med folk på. Luux har mye høyere musikk, så det er helt umulig å prate selvom man lener seg inntil.
På Scotsman kan man bruke musikken til sin fordel  ::)

Hvor pleier du å dra? Metro, Sin?

Selveste

Ser at jeg bare kan fredag denne uken. Hvis noen er med da er det bare å hyle, ellers er det jo flere muligheter neste uke.

Stemning

Quote from: Stylish on September 12, 2012, 21:14:43 PM
Jeg synes Scotsman er et av de bedre stedene å bli kjent med folk på. Luux har mye høyere musikk, så det er helt umulig å prate selvom man lener seg inntil.
På Scotsman kan man bruke musikken til sin fordel  ::)

Hvor pleier du å dra? Metro, Sin?

Nei nei nei, alle stedene du nevner er for mye rølp for meg, eller for min sjekking, forskjellen mellom stedene du nevner (for meg) er graden av dyre skjorter å finne.

Ikke at jeg ikke liker rølp, er vel egentlig en skaprølper. Men jeg er stort sett å finne på Lille, Calibar og Kaos, og innimellom steder som Piren, Hectors, Baranen, Barfot, Kvarteret på helhuskvelder, Garage på tirsdager, Landmark (når det er aksel og pål bak spakene) og en del andre steder jeg ikke har fått nevnt. Kommer litt an på hvem jeg er med. Men ytterst skjelden Metro, Feliz og det der Sin-stedet.