Hva man IKKE skal gjøre ;)

Started by Anugita, August 22, 2012, 23:49:05 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

#15
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

ChristianL

Quote from: Autowin on August 25, 2012, 14:31:07 PM
Stikkordene er subtile hint og måter å skrive på som gir henne assosiasjoner med deilig sex uten å være så frempå og direkte. Det fungerer ofte, hun blir kåt og skriver mye griseri selv og får veldig lyst til å møte deg akkurat der og da.

Eksempler på hvordan dette gjøres i praksis?

Jeg er ikke ekspert på dette så ta rådene mine med en klype salt. Tenkte jeg skulle prate med Sondre om dette og kanskje vise han noen chatlogger i forbindelse med profilpakka jeg tenker å ta etterhvert.

Men ofte etter litt casual snakk, dette går egentlig av seg selv sålenge profilen har gjort jobben i utgangspunktet, så kommer vi ofte inn på forhold (en utmerket sjanse til å vise hvilke holdninger du har til dating) eller andre ting som for eksempel hvor vi er kilne. Kiling for eksempel så kan du fortelle hvordan du finner ut hvor hun er kilen uten å være for direkte og på hvilken måte du kiler henne. Det får henne til å tenke berøring og ofte så følger hun på (hun ser for seg at dette skjer, får lyst på), men ofte gjør hun også ikke det eller plutselig skifter samtaleemne. Da er det best å la det ligge.

Tenk, tidligst mulig møte. :)  In-Real-Life er alltid best, jeg har vært borti masse jenter som virker veldig seriøse og styrer unna ladde emner på chat, men som i virkeligheten ikke har nøla et millisekund med å fullføre når vi begynner å kline på sofaen. Det er som GV gutta sier, man vet ikke hvilken stemning hun er i på chat eller SMS. Hun kan sitte på laptopen i stua med familien like i nærheten, være opptatt med andre ting osv..

tore

Quote from: Anugita on August 23, 2012, 18:42:01 PM
Begynner å skjønne hvorfor dere trenger sjekkekurs

Lol. Tror ikke dette er rett sted til badmouthe folk som går sjekkekurs

QueenB

hun badmouther de som IKKE har tatt sjekkekurs enda ;)

mm'key?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stemning

Why the badmouthing in the first place. Not mm'kæi.

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

veroni2011

En enkel inngang til tema er spørsmålsleken. Den er svært enkel og alle (stort sett) synes det er artig å leke den.. Etter litt "obligatorisk" fluff i starten på samtaler med nye jenter på nett så drar jeg alltid opp spørsmålsleken. Morsom, enkel, lærer en del om hverandre og det er stuerent å dra ting inn på sexuelle temaer (etter hvert).. eller oppvarming til en lengre samtale om temaet. Type "kveldssex eller morgensex, lyse på eller av, stua eller soverommet.. osv.. Ikke start med dette, med spill dem inn litt etter hvert, så kan du skape en samtale ut i fra temaer som dukker opp i leken. Dette går jo på det som er sagt her tidligere om kalibrering, men det er ett praktisk eksempel på en enkel måte å både holde samtaler gående over nett og spore dem inn dit du vil. :)

Jungeldyret


Stanley

#23
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Toshi

Quote from: Jungeldyret on September 10, 2012, 18:13:56 PM
For en tråd :/

Hva er problemet? Syns du diskusjonen om hvordan man kan kommunisere interesse er unødvendig? Syns du det er masse gode råd i samfunnet generelt på dette området?


Quote from: Autowin on September 10, 2012, 18:31:36 PM
Hva er det denne tråden egentlig har begynt å handle om?
Det den alltid har handlet om. "Hva man ikke skal gjøre" -som fra bloggposten var å ikke være for frempå. Så har diskusjonen gått over i hva man kan gjøre isteden, som er et bedre fokus enn hva man ikke skal gjøre.

Kenti

Jeg hopper litt tilbake her, men jeg føler bare for å få frem ett poeng. Jeg syns det blir feil å si at det mannen i bloggposten er en gris eller drittsekk. Det er jo sånn at ikke alle utvikler disse høyt ettertraktraktede sosiale antennene i ung alder, en tid da det faktisk var LOV å si drøye ting uten at det nødvendigvis fikk store konsekvenser eller ble sett på som ukalibrert fra de på lik alder.

Hadde det vært ei ung, uerfaren og nysgjerrig jente som var i andre enden så tror jeg fort samtalen kunne dreid en helt annen vei. Hvis mannen i tillegg var ung og fortsatt med sjekkingen så ville han garantert ha lært seg mer fornuftige strategier etterhvert som årene gikk og ikke hatt problemer med å ta kontakt på en mer fornuftig måte i dag. Og blogginnlegget ville istedet hatt tittelen:"Slik skal det gjøres gutter!!!"

Problemet med å utvikle seg i dag, er at om man forsøker å forbedre seg ved å gjøre nye ting (spesielt ting man ikke er så god på), så blir man stemplet som rar, taper, idiot, gris, dum e.l. Da blir det j.... vanskelig for de som henger bak, å tørre å steppe ut av komfortsonen sin når de (bevisst eller underbevisst) vet at de blir sett ned på av en stor del av samfunnet.

VB

#26
Hmm, synes det virker som karen troller henne hardt. De første 3-4 linjene kan jeg kanskje tro er en strategi som fungerer hvis du bare gjør det til nok jenter, før eller siden finner du en som er kåt og i humør for den slags. Det blir litt som å gå rett bort til jenter på et utested og spørre om de vil ha sex. Eller den "klassiske", "er du singel?" -> "ja" -> gå for kyss.

Det er high risk / high reward. Egentlig ekstremt effektivt hvis du ikke har noen skrupler mot å gjøre det, fordi du finner ut om jenta er keen på under 2 min og hvis ikke kan du bare gå rett til neste jente. Mange jenter vil synes du er en idiot men det fungerer.

Uansett tilbake til chatten, etter de første 3-4 linjene fra karen og spesielt slutten så virker det som om han bare prater piss for morro skyld. Merkelig at hun i det hele tatt gadd å skrive en blog post om det, ville tro det var noe slikt (få henne irritert) som karen var ute etter å gjøre mot slutten der.