Byen eller på landet.

Started by Zervs, August 27, 2012, 18:13:17 PM

Previous topic - Next topic

Potet

Byen! Jeg blir rastløs av å være på landet. Selv om jeg kanskje ikke gjør så utrolig mye hele tiden når jeg er i byen er det viktig for meg at jeg ha muligheten til å gjøre hva jeg vil hvis jeg ønsker det. Dessuten klarer jeg fint å koble av i byen og plages lite av støy.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Eh

Jeg har det veldig fint der jeg bor nå. Like utenfor byen med like lang avstand til skogen/fjell/vann som til byen :) Bor litt nærmere byen nå enn hvor jeg vokste opp.

Når jeg blir eldre og skal få barn og sånn vil jeg at de skal vokse opp i et miljø lignende jeg vokste opp i.

veroni2011

Det ultimate må jo være å bo i utkanten av byen. Stille og rolig, med marka rett utenfor døra, men bare 10 min i bil/bus så er man i sentrum. Sånn på sikt når man skal slå seg til ro med barn og familie er i hvert fall det mitt soleklare valg. :)

Zervs

For mitt vedkommende har jeg vokst opp like utenfor en større by, dvs på landet. Har bodd i byen i 3 år nå, men kjenner det er deilig å besøke venner og familie på landet. Det er da jeg virkelig får slappe av og nyte stillheten. Dessuten har jeg alltid hatt alt av butikker og servicetjenester innen 8 min rekkevidde med bil.

Kunne aldri tenke meg å slå meg til ro i byen, eksos, støy og asfaltjungel, nei takk! De som blir rastløse av å være på landet har kanskje liten evne til å finne på noe selv, det MÅ ikke skje noe hele tiden. Å la barna vokse opp på landet er også helt klart best.

Planen er et fin villa på landet med en større hage og masse boltreplass og en liten traktor til å brøyte oppkjørselen om vintern :)

QueenB

Quote from: Femininist on August 30, 2012, 02:27:19 AM
Du har ikke vært i slummen i mumbai går jeg ut fra ;)

nei, men jeg har vært på lignende steder.  ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.