fustrasjons tråd

Started by Jeagle, August 28, 2012, 21:52:49 PM

Previous topic - Next topic

Jeagle

bare en tråd hvor man slipper ut litt fustrasjon.

arg hvorfor får jeg alltid et nei på alt jeg prøver på. kansje jeg prøver for hardt eller så har jeg uflaks og dårlig timing.
kort forklart traff ei jente på fredagen, som jeg har møtt før fra buttiken jeg jobbet i. fikk nr hennes. vi sendte noen sms i dag, spurte om hun var med på kaffe. men fikk som svar at hun ikke var intrisert og at hun nøyt singel livet. typisk min flaks:( jaja.
i det siste ender alt med at jeg får nr på byen og at jeg aldri får svar. arg......
greit og få dette ut. litt fustrert.
å være eller ikke være

SpantaX

Quote from: Jeagle on August 28, 2012, 21:52:49 PM
bare en tråd hvor man slipper ut litt fustrasjon.

arg hvorfor får jeg alltid et nei på alt jeg prøver på. kansje jeg prøver for hardt eller så har jeg uflaks og dårlig timing.
kort forklart traff ei jente på fredagen, som jeg har møtt før fra buttiken jeg jobbet i. fikk nr hennes. vi sendte noen sms i dag, spurte om hun var med på kaffe. men fikk som svar at hun ikke var intrisert og at hun nøyt singel livet. typisk min flaks:( jaja.
i det siste ender alt med at jeg får nr på byen og at jeg aldri får svar. arg......
greit og få dette ut. litt fustrert.

Send svar å spør om hun lever i sølibat når hun er singel ;) hehe
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Jeagle

ikke helt det jeg er ute etter. selv om det er fristenes:p ikke er jeg tøff nok til og gjøre slikt uansett.
å være eller ikke være

deepArne

Passelig direkte svar på den invitasjonen! Litt meir vanleg er vel heller "det passar ikkje" evt ikkje svare. Eg ville svart: "Det var eit direkte svar på ein uskyldig kaffeinvitasjon;-) Uansett kjekt å møte deg på fredag."

Eg vil seie det er positivt å ta ein avvisning bra, og dersom du møter ho igjen har ho kanskje nokon søte veninner.

deepArne

Min frustrasjon idag er forøvrig at spelklubben min (eg avslører ikkje kva spel!) la ut eit bilete av meg der eg ser heilt mongo ut. Bilete er tag'a med namnet mitt. Altså får vi treff på google images. Kor jålete er det ikkje dersom eg spør dei om å fjerne det?

P.S. Eg er ikkje så veldig frustrert...