Regler for Facebook-chat? + et spørsmål

Started by Habbi, September 08, 2012, 18:31:13 PM

Previous topic - Next topic

Habbi

Godtfolk!
Det finnes noen gode sms-regler en bør holde seg til, men finnes det også noen slike "uskrevne" regler/veiledninger for FB-chat?

Jeg hooket opp med ei jente for litt siden som jeg har kjent en stund. Blitt noe FB-chat og tlf-samtaler. Hun virker ganske keen, noe venninnene også bekrefter. Likevel er det sjeldent hun egentlig tar kontakt, og det er som regel jeg som sier "hei", ringer eller sender SMS. Hvor langt går grensen egentlig for hvor aktiv jeg kan være, før det blir litt needy? Denne jenta spiller litt "hard to get" (men jeg har jo allerede fått, hehe) og kan fint finne på å svare på en sms 3-4 timer etter den ble sendt, tross at hun leste den med en gang. Jenta kan fint finne på å svare "snakkes baby xxx" av og til.

Håper inderlig at det finnes en viss logikk her.

Edit: La meg presisere at vi tar kontakt ca annenhver gang, men hvor mange ganger på rad er det "lov" at jeg tar kontakt?"

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Habbi

Quote from: Ananas on September 08, 2012, 18:36:05 PM
Går fint an å leke hard to get etter at man har hatt sex også, hvis målet ditt er å ha sex med henne flere ganger.

Men back on topic, tror hun leker med deg fordi hun allerede har "fått" deg, men kanskje ikke er nok interessert til å ville ta det lenger.

Andres innspill:

Sant nok, men du forstår poenget =) Så egentlig har vi en fin kombinasjon av to stykk som leker med hverandre?

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.