Første date etter fest

Started by Tittentei, July 01, 2013, 08:24:31 AM

Previous topic - Next topic

Tittentei

Hei igjen godtfolk

Søker litt råd fra visdommens forum.

Traff på ei jente i helga på en privatfest, som jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Vi prata masse og endte opp med nummeret hennes uten at det skjedde noe verdt å nevne.

Har lyst til å bli kjent med hun, så tenkte å høre om a ville være med ut å finne på noe. Kanskje dere har noen råd på hvordan jeg bør gå frem uten å skremme livskiten tur a?
Don't take life to serius, you'll never get out alive

urutinert

Sms:

"Hei *navn*! Hvordan går det?"
Den sender du for å optimalisere sjansen for å få svar. Navn viser at du ikke har sendt feil, og hvordan går det er enkelt for henne å svare på.
Når du har fått svar, sender du denne:
"Lyst til å ta en kaffe en dag?"
Hvis hun svarer ja foreslår du tid og sted.

Go! :)
Do something today that your future self will thank you for.

Tittentei

Takk :)

Noen anbefaling på hvor lenge man bør vente eller er det bare å kjøre på?
Don't take life to serius, you'll never get out alive

urutinert

Ikke svar med en gang. La det gå litt tid mellom hver melding, og varier hvor lang tid du bruker på å svare. Litt avhengig av av hvor lang tid hun bruker på å svare, så ville jeg ventet minst to tredeler så lang tid med å svare selv. :)
Do something today that your future self will thank you for.

Tittentei

Tenkte mest på antall dager etter man møttes jeg nå da. Men nå er det ingen vei tilbake :P

Men takk for hjelpen så langt
Don't take life to serius, you'll never get out alive

Tittentei

Avslag på grått papir :\

Men jenta var iallefall ærlig fra børjan så da slipper man å få forhåpninger
Don't take life to serius, you'll never get out alive

Dwerg

Quote from: urutinert on July 01, 2013, 12:28:56 PM
Ikke svar med en gang. La det gå litt tid mellom hver melding, og varier hvor lang tid du bruker på å svare. Litt avhengig av av hvor lang tid hun bruker på å svare, så ville jeg ventet minst to tredeler så lang tid med å svare selv. :)

Gjør du dette bevisst? Jeg tenker faktisk "vent litt, gidder ikke nå" når jeg får melding. Men noen ganger svarer jeg også med en gang. Jeg svarer når det passer for meg, uavhengig av hvor lang tid hun måtte bruke.

For all del, hvis du er den som sitter hjemme hele dagen og har allverdens tid. Da kan jeg skjønne det kan være lurt å legge på litt ekstra tid med vilje.

Quote from: Tittentei on July 01, 2013, 12:48:28 PM
Tenkte mest på antall dager etter man møttes jeg nå da. Men nå er det ingen vei tilbake :P

Men takk for hjelpen så langt
Kan være lurt å sende melding en eller to dager etter festen, jeg ville sendt litt ut på dagen etter festen.

urutinert

Quote from: Dwerg on July 01, 2013, 13:40:24 PM

Gjør du dette bevisst? Jeg tenker faktisk "vent litt, gidder ikke nå" når jeg får melding. Men noen ganger svarer jeg også med en gang. Jeg svarer når det passer for meg, uavhengig av hvor lang tid hun måtte bruke.

For all del, hvis du er den som sitter hjemme hele dagen og har allverdens tid. Da kan jeg skjønne det kan være lurt å legge på litt ekstra tid med vilje.


Jepp, det gjør jeg. Svarer man med en gang hver gang, blir man needy, og jenta skjønner at hun har deg. Tvil skaper spenning, og det et gull. Altså, jeg sitter ikke og regner på tid, men drøyer sånn cirka så lenge som passer meg.
Do something today that your future self will thank you for.

Dwerg

Jeg er mer uforutsigbar, noen ganger svarer jeg med en gang selv om hun har drøyd det lenge. Andre ganger drøyer jeg det når jeg får svar med en gang. Men stort sett så gjør jeg det uten å legge mye tanker i det.

Er uansett en dårlig idè å svare før hun får lagt mobilen i veska hver gang.

Stanley

#9
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.